مطب دکتر یاسی و دوستان

همون دیوونه ای ام که هیچ وقت عوض نمیشه...

همونی که همه باهاش خوشحالن؛

اما کسی باهاش نمی مونه...

همونی که اونقدررر یه آهنگو گوش میده تا به اون آلرژی پیدا کنه...

همونی که هق هق همه رو به جون دل گوش میده؛

 اما خودش بغضاشو زیر بالش میترکونه...

همونی که همه فکر میکنن سخته،سنگه؛

 اما با هر تلنگری میشکنه...

همونی که مواظبه کسی ناراحت نشه؛

 اما همه ناراحتش میکنن...

همونی که تکیه گاه خوبیه؛

اما واسش تکیه گاهی نیست...

همونی که حرف داره؛

 اما همیشه ساکته...

همونی که سعی میکنه کسی رو اذیت نکنه ؛

اما همه اذیتش میکنن...

من اینم آره...

یه همچین آدمیم... من!



نظرات شما عزیزان:

NeGin
ساعت12:01---30 مرداد 1392
یاسی حس نمیکنی این پسته چقدربه من شبیه؟!بخداگریه ام گرفت خوندمش!چرامن بایداینجوری باشم؟!چراهمه بایدفک کنن من یه آدم وش وبی خیالم درصورتی که...هههههه..خودت که میدونی..
yasi:تورو که اره، ولی توهم میدونستی منم همینطوریم؟؟


NeGin
ساعت11:57---30 مرداد 1392
خیلی بووووووق هستی...بی شرف...منوملیکاواسه نمونه ایم ها؟!پس بروبه هاله جون قهرقهروت بچسب که انققققدر ساپورتت میکنه..
یاسی:نگین میزنم له ات میکنما!!!!منظورم اینه که بقیه فقط شمارو میتونن از بین دوستام ببینن بقیه رو نمیشناسن !!


فاطی خانووم
ساعت13:10---28 مرداد 1392
یاسی تو هم عجب آدمی بودی من نمیشناختم ! ایول داری !!! محمدم که اینجاس که
یاسی:والامن خودمم موندم...


محمد
ساعت20:42---26 مرداد 1392
ميگم اگه اينقد تنهايي اگه اينقد ادما اذيتت ميكنن نترس نميگم با من دوست شو ميگم با اين دوتا دوستت هميشه تا ته راه باش چون تنها كسايي هستن كه با تو هستن و مي مونن
یاسی:من تنهام؟؟؟محمد من ده نفرو دارم ساپورتم میکنن،این دوتاروگذاشتم محض نمونه!!


ehsan
ساعت19:49---26 مرداد 1392
جالب بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. yasi . شنبه 26 مرداد 1392 . 14:44

مطب دکتر یاسی و دوستان
ABOUT

همینیم که هستیم!اوه چه جمله ی سنگینی گفتم کمرم شکست! :|
CATEGORIES
TAGS
زیرنویس فیلم Trolls World Tour 2020
☼¶♀قاطي پاتي♀¶☼
پاتوق بچه عشقیا...
black rose
دنیای پر از محبت
♥فاطیما♥
مرگ عاشق
لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲
ERRORSMS
مينو يعني دشت بهشت...!
جیییییییییییییییییییییییغ جیغو
وبلاگ احساسی ها
عشق يعني سرسپردن با وجود
عینک ریبن
ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ
دختری شیشه ای
خدارابــــــــــــــه يادداشتــــــــــــه باش
کلبه ی مجازی مهدی
A girl of rain
نفرت0058
حرف های یه دخترامروزی
کل کل بزرگ دختر پسر سپاهان,تراختور,استقلال,پرسپولیس,...
san niea ba-love
*•.¸★★¸.دختران بد...*•.¸★★¸.
°°°•°°°°•.¸° ๛ےﮚاړ صۅړتے°•.¸¸.°°°•°°
♥♡پسری متفاوت♥♡
ALONE BOY
☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺
ALONE BOY
باما به روزباشید
رنگین کمونیا
یه دختره فضوول...:))
آوای سکوت
زندگی شیرین
علمی
سرگرمی
rgh-music دانلود آهنگهای جدید
کلبه ی خیال من(یاسی)
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که دلمون بخواد... و آدرس setareye5par.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 106
بازدید ماه : 273
بازدید کل : 31676
تعداد مطالب : 552
تعداد نظرات : 1459
تعداد آنلاین : 1






Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کد هدایت به بالا

Pretty Buttons Pretty Buttons Pretty Buttons





target="_blank">






ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

کد متحرک کردن عنوان وب


ساعتهای زیبا و فانتزی

بزرگترين مرجع قالب وبلاگ