مطب دکتر یاسی و دوستان

خیلی بده یه آهنگ عاشقانه آدم رو یاد پنج شیش نفر بندازه اصن آدم تمرکزشو از دست میده 

 

مشخصات یک پسر خووووووووب :

قد بلند

هیکل خوب

قد بلند

اخلاق خوب

قد بلند

صورت مهربون اما جدی

قد بلند

خوش تیپ

قد بلند

صدای گیرا

قد بلند

چشمهاى روشن

قد بلند

قد بلند

قد بلند

 

 

الان تو اخبار میگه ۳۴۰۰۰ نفر تو امریکا خودشون نمیدونن ایدز دارن :|

یارو خودش نمیدونه تو از کجا میدونی؟

 

عمه ندارم!!(صرفاً جهت اطلاع)



نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت0:55---5 شهريور 1392
دخترا کار خاصی ندارم فقط واسه داش اشکان پیغام دارم...

رفیق فک نکن بلندیا؟؟؟

من قدم 182



شاید بخاطر بسکتبالم باشه شایدم خدادادی باشه...

فقط بدون دس بالا دس زیاده...

متولد 78 هم هستم...

درضمن شاید حرفش شوخی باشه...

ولی من اگه کار و خونه و ماشین داشتم اساعه زن میگرفتم...

میخندی؟؟؟

جدی گفتم...

بهترین راه برای نکشیدن به کثافت همینه...

نوگین خانوم بیا نظراتتو تایید کردم...

سر بزنید دخترا...

کار نرری؟

خدافه...
yasi:امیر؟؟توکه همسن منونگین و ملیکایی!!182؟؟؟؟/چه خبره؟؟؟امیـــــــــــــــــــــــــــــر182؟؟؟؟؟؟


اشکان
ساعت20:06---4 شهريور 1392
چطوری کوکب خشتک خخخخخخخخچ

چرا بهت میگن کوکب خشتک خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخ



اخه چرا/ خ

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخ
یاسی:اشکان تو فقط منتظر یه فرصت بمونا!!والاکوکب خشتک به پای ناناجون نمیرسه!! بهم میگن کوکب خشتک چون میخواستن یه چیزی باشه که با کوکب هم قافیه باشه!!


NeGin
ساعت17:41---4 شهريور 1392
اگه واقعا شبیه فرزادفرزین باشی خوبی!!!!!!!باباچقدبلندی تووو!!!!!!!اخلاق ازهمش مهم تره!!!اگه اومدی خواستگاری من میگم بایدبیشترباهات آشنا بشم...حالاچرا به این زودی دنبال زن میگردی؟!
یاسی:نگین اگه نیای پست بذاری بادمپایی ابری خیس میزنم تو صورتتا!!!
باباچراحرف میذاری تودهن این بچه،خواست خودشوبسنجه توهم چه زود باورمیکنی!:)

فرزادفرزین بدنیست ولی اون دماغش رومخمه!!چشماشم یکم افتاده هستن!


احسان
ساعت23:34---3 شهريور 1392
زیبابود مرسی راستی اپم

اشکان
ساعت21:53---3 شهريور 1392
به عشق تو تموم عاشقا رو روندم

کنار تو و این هوای ابری موندم

چقد غصه تنهاییتو هر شب خوردم

با چه عشقی تو رو پیش خودم آوردم

دیگه بسمه هر چی که گفتی گفتم چشم بسمه

تموم حرفایی رو که زدم از ته این دل خستمه

اگه دارم میسوزم به جرم این دل شکستمه

دیگه بسمه

------- تکست آهنگ -------

همه مردم شهرچشامو گریون دیدن

یه عمری منو با حال پریشون دیدن

فقط چشامو بستم صبوری کردم

ولی دیگه نمیتونم باید برگردم

دیگه بسمه هر چی که گفتی گفتم چشم بسمه

تموم حرفایی رو که زدم از ته این دل خستمه

اگه دارم میسوزم به جرم این دل شکستمه

دیگه بسمه


اهنگش خیلی قشنگه امیر علی هوای ابری


اشکان
ساعت21:47---3 شهريور 1392
شما 3 تا خانوم درموردم نظر بدین

لاقرم

قدم بلنده با اینکهه تازه 15 سالم شده اما قدم 1 متر 73 خودم که فکر میکنم خوبه حالا شما رو نمیدونم

اره شاید شبیه دخملا باشم اما ادم جدی ای هستم و اخلاق رو دیگه نمیدونم فکر میکنم یاسی جون بدونه زیادی حرفیدیم فامیلا میگن خوشگلم کلا ما 6 تا پسرخاله ایم هممون خوشتیپیم منتها من یکم زیادی به خودم میرسم واسه همین بچه ها مسخرم میکنن





من خوفم ؟/بزرگ بشم خاستگاریتون بیام میگن بله یا یواشکی به باباتون میگین که منو شوت کنه بیرون؟


یاسی:اولاً لاغررو اینطوری مینویسن!!دروغ!!او73؟؟تو2سانت دیگه بیادروقدت سیب میدی خوو!! واااقعاخیلی قدت بلنده نسبت به سنت!!اشکان تواین سن جدی هستی؟؟پسر تواین سن ادم باید شوخ باشه سرحال باشه وقتی بزرگترشدی جدی باش!!من که شخصاً پرتت میکنم بیرون!!نه شوخی کردم اره خوفی فقط...اه بترکی الان میام تو وبت جواب میدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. yasi . یک شنبه 3 شهريور 1392 . 19:51

مطب دکتر یاسی و دوستان
ABOUT

همینیم که هستیم!اوه چه جمله ی سنگینی گفتم کمرم شکست! :|
CATEGORIES
TAGS
زیرنویس فیلم Trolls World Tour 2020
☼¶♀قاطي پاتي♀¶☼
پاتوق بچه عشقیا...
black rose
دنیای پر از محبت
♥فاطیما♥
مرگ عاشق
لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲
ERRORSMS
مينو يعني دشت بهشت...!
جیییییییییییییییییییییییغ جیغو
وبلاگ احساسی ها
عشق يعني سرسپردن با وجود
عینک ریبن
ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ
دختری شیشه ای
خدارابــــــــــــــه يادداشتــــــــــــه باش
کلبه ی مجازی مهدی
A girl of rain
نفرت0058
حرف های یه دخترامروزی
کل کل بزرگ دختر پسر سپاهان,تراختور,استقلال,پرسپولیس,...
san niea ba-love
*•.¸★★¸.دختران بد...*•.¸★★¸.
°°°•°°°°•.¸° ๛ےﮚاړ صۅړتے°•.¸¸.°°°•°°
♥♡پسری متفاوت♥♡
ALONE BOY
☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺
ALONE BOY
باما به روزباشید
رنگین کمونیا
یه دختره فضوول...:))
آوای سکوت
زندگی شیرین
علمی
سرگرمی
rgh-music دانلود آهنگهای جدید
کلبه ی خیال من(یاسی)
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که دلمون بخواد... و آدرس setareye5par.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 94
بازدید ماه : 261
بازدید کل : 31664
تعداد مطالب : 552
تعداد نظرات : 1459
تعداد آنلاین : 1






Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کد هدایت به بالا

Pretty Buttons Pretty Buttons Pretty Buttons





target="_blank">






ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

کد متحرک کردن عنوان وب


ساعتهای زیبا و فانتزی

بزرگترين مرجع قالب وبلاگ