مطب دکتر یاسی و دوستان

یه پسر همسایه داریم خوشگل، فشن، ابرو شمشیری، خوش آرایش، خوش ادا 

و شیطون، کافیه از سوسکم بترسه تا واسش یه شوهر خوب پیدا کنیم!!!! :))) 

مامانم ﺳﻮﺯﻥ ﻭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺭﻭ ﺩﺳﺘﻪ ﻣﺒﻞ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﮔﻢ ﺷﺪﻩ
ﻫﻤﻪ داریم ﺩﻧﺒﺎﻟﺶ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﯾﻢ !
ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺻﺤﻨﻪ ﺭﻭ ﺑﺎﺯﺳﺎﺯﯼ کنه ﯾﻪ ﺳﻮﺯﻥ ﺩﯾﮕﻪ ﻣﯿﺰﺍﺭﻩ ﻣﯿﻨﺪﺍﺯﻩ ﺑﺒﯿﻨﻪ ﮐﺠﺎ ﻣﯽ ﺍﻓﺘﻪ
هیچی ﺩﯾﮕﻪ ﺍﻻﻥ ﻫﻤﻪ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺩﻭ ﺗﺎ ﺳﻮﺯﻥ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﯾﻢ :|

قایقی خواهم ساخت ، خواهم انداخت به آب...
سوراخش خواهم کرد ، غرق خواهد شد!

هرهربهش میخندم!!

تحریمااثرگذاشتنا...اصن یه وضی:|

همه رو به قبله بشینن میخوایم همه با هم دعا کنیم...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

خدایا اطرفیان ما را از توهم شاخ بودن نجات ده :|

ﻣﻠﺖ ﺯﯾﺮ ﭘﻨﺠﺮﺷﻮﻥ ﮔﯿﺘﺎﺭ ﻣﯿﺰﻧﻦ...
ﺯیرﭘﻨﺠﺮﻩ ﻣﺎ ﻫﻢ ﻭﺍﻧﺘﯽ ﺍﺳﺘﺎﺭﺕﻣﯿﺰﻧﻪ.
ﺭوشنم ﻧﻤﯿﺸﻪ لامصب :|

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ashkan
ساعت11:12---5 شهريور 1392
پس چون تپل مپله اول نوشته بودی خوشمله فقط واسه همیننننننننننننننننن









خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ






















یاسی:اشکان...ای خدا!نه نگین واقعاخوشگله تپل مپل هم نیست،یه کوشولو تپله فقط!!


amir
ساعت16:57---4 شهريور 1392
چه پایس این تروله...


اشکان
ساعت14:11---4 شهريور 1392
اشکال نداره شوتم میکردی منو بازم میومدم از بس کنه ام من خخخخخ



ازم غلط املایی نگیر خودمم میدونم لاغر با این غ نوشته میشه سریع تایپ کردم بد شد مخسرم نکن دیگه



نه ناراحت نشدم طرز حرف زدنم تخصیر خودم نیس لوسم خیلی هم لوسم تو فامیلا بچه تا این حد لوس سابقه نداشته خخخخخخ

اما جدی هستم و سیاست دارم



نه پسمله تو مدرسه ما قدش 1و90 هستش اون بیشترین قد من قدم در حد خوب هستش نه خیلی خوب اما تو خانواده ی ما که خانواده مادریم قدشون در 1.60 بود قد من خوب شد شاید بابام قدش 1.75 باشه اما پسرعموهاش همه قد بلند هستن منم بهشون رفنم اما از نظر قیافه به خانواده مادریم رفتم خدا روشکر چون هم مامانم و هم خاله هام هم پسمل خاله هام خوشملن





بعید میدونم حوصله کنی همشونو بخونی سرتو درد وردم خخخخخ
یاسی:نه اتفاقا ملیک و نگین نیستن من وقت میکنم همه اشونوبخونم! والامنم ارنظرقد به خانواده پدریم رفتم قدم ازهمه دوستام بلندتره ولی نه دیگه دراین حـــــــــــــــــــــــد!! خب بااین اوصاف،نمیخوایی حرف زدنتوتغییربدی؟؟؟


احسان
ساعت14:07---4 شهريور 1392
قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. yasi . دو شنبه 4 شهريور 1392 . 11:50

مطب دکتر یاسی و دوستان
ABOUT

همینیم که هستیم!اوه چه جمله ی سنگینی گفتم کمرم شکست! :|
CATEGORIES
TAGS
زیرنویس فیلم Trolls World Tour 2020
☼¶♀قاطي پاتي♀¶☼
پاتوق بچه عشقیا...
black rose
دنیای پر از محبت
♥فاطیما♥
مرگ عاشق
لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲
ERRORSMS
مينو يعني دشت بهشت...!
جیییییییییییییییییییییییغ جیغو
وبلاگ احساسی ها
عشق يعني سرسپردن با وجود
عینک ریبن
ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ
دختری شیشه ای
خدارابــــــــــــــه يادداشتــــــــــــه باش
کلبه ی مجازی مهدی
A girl of rain
نفرت0058
حرف های یه دخترامروزی
کل کل بزرگ دختر پسر سپاهان,تراختور,استقلال,پرسپولیس,...
san niea ba-love
*•.¸★★¸.دختران بد...*•.¸★★¸.
°°°•°°°°•.¸° ๛ےﮚاړ صۅړتے°•.¸¸.°°°•°°
♥♡پسری متفاوت♥♡
ALONE BOY
☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺
ALONE BOY
باما به روزباشید
رنگین کمونیا
یه دختره فضوول...:))
آوای سکوت
زندگی شیرین
علمی
سرگرمی
rgh-music دانلود آهنگهای جدید
کلبه ی خیال من(یاسی)
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که دلمون بخواد... و آدرس setareye5par.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 90
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 318
بازدید کل : 31721
تعداد مطالب : 552
تعداد نظرات : 1459
تعداد آنلاین : 1






Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کد هدایت به بالا

Pretty Buttons Pretty Buttons Pretty Buttons





target="_blank">






ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

کد متحرک کردن عنوان وب


ساعتهای زیبا و فانتزی

بزرگترين مرجع قالب وبلاگ