مطب دکتر یاسی و دوستان

خب چندتااز خصوصیات گروهمونوبگم حوصله ام سررفته:

مادونوع لقب داریم برای خودمون :

نوع اول=======>(درپیتی)

من(یاسی):کوکب خشتک

هاله:جوادتنبون!!:)))

ملیکا:هوشنگ موقشنگ

نگین:اضغر چاقاله!!!

نوع دوم======>(سبزیجاتی)

من:اسفناج!

هاله:پیازچه

ملیکا:تربچه

نگین:ترخون!

پ.ن:نوع دوم رو نگین و ملیکاانتخاب کردن،نگین میگه وقتی تورومیبینم یاداون کارتونه میفتم که اسفناج میخورد قوی میشد!!:))

والاهنوز نفهمیدم نقطه اشتراک من بااون چیه!!

ودیگه اینکه ماتوی مدرسه یه زنجیره ی خانوادگی داریم!!

من مامانبزرگم،هاله بابابزرگه،مهرنازدخترمونه ،کیمیانوه ی ارشدمونه،بقیه ی کلاس هم نوه ها و نتیجه هامونن،ملیکاهم مادرشوهرمهرنازه ولی خودشوهرشونداریم!!

چندتاازاسم های نوه هامون:مدینه،ضغری،کبری،سکینه،مکه،بقیشم یادم رفته الکی که نیست19 تانوه داریم خو!

میزان علاقه افرادگروه به هم

میزان علاقه ی هاله:اول ازهمه منودوست داره دوم ملیکارو سوم نگینو(نه اینکه کم دوسش داشته یاشه،یه قضیه دیگس)

میزان علاقه ی من:هر3تاشونو به یه اندازه دوس دارم(کورشود هرانکه نتوان دید)

نگین:نمیدونم نگین بیاتو قسمت نظرات بگو تااینجابنویسم

ملیکا:اول منودوس داره،دوم هاله،سوم نگین!!

یاخداالان نگین میاداینارومیخونه وبو روسرم خراب میکنه:دی

ویه عکس افتخاری هم ازادام میذارم (بازهم کورشود هرانکه نتوان دید)



نظرات شما عزیزان:

NeGin
ساعت19:16---5 شهريور 1392
من خودم میدونم کسی منو دوست نداره...تاحالاتوکلاس زیادمطرح کردم..یادت که نرفته..من همتون رودوست دارم...میخواستم بزنم زیرگریه گفتم قبلااین کاروکردم..اونم جلوهمه بچه هاومعلم!!!!!
یاسی:نگین چرت نگو!!همه تورو دوس دارن!!هرکی که نداره خیلی بی سلیقه و خزو خیله!! نه خب دخیخابه ترتیب بگو کیارودوس داری


احسان
ساعت11:13---5 شهريور 1392
زیبابود

اشکان
ساعت20:00---4 شهريور 1392
کوکب خشتک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟





خخخخخخخخ


خخخخخخخخ


من نمیخندم


خخخخخخخخخخخ


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخ





خیلی باحال بودددخخخخخخخخ کی این لقبو واست گزاشت؟


خخخخخخخخخخخخخخخخخ





نگین تپل مپله؟


چه لقبای بدی بهم میدین جواد تنبون








نگفتین از همه خوشگل ترتون کیه ؟





الان میگه من خخخخخ





خانوم خشتک ناراحت نشو من نمیخندم خخخخخخخخخخخخخخخ


خخخخخخخخخخخخخخخ


خخخخخخخخخخخخخخ


خخخخخخخخخخخخخخخ


خخخخخخخخخخخخخخ


نگین دمت گرم میدونم کارتو بود این لقبو خودت واسش گزاشتی جات خالی


خخخخخخخخخخخخخخ


خ9خخخخخخخخخخ



یاسی:نه ناراحت نمیشم خودم خیلی خوشم میاداازاین لقب!!
نوچ انیشتین این لقبو هاله برام گذاشت...یعنی اشکان حرف زدن خودتو باحرف زدن منودوستام مقایسه کن...اصلا فکرمیکنم پسرم!!

اره نگین یه کوشولو تپله!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. yasi . دو شنبه 4 شهريور 1392 . 18:0

مطب دکتر یاسی و دوستان
ABOUT

همینیم که هستیم!اوه چه جمله ی سنگینی گفتم کمرم شکست! :|
CATEGORIES
TAGS
زیرنویس فیلم Trolls World Tour 2020
☼¶♀قاطي پاتي♀¶☼
پاتوق بچه عشقیا...
black rose
دنیای پر از محبت
♥فاطیما♥
مرگ عاشق
لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲
ERRORSMS
مينو يعني دشت بهشت...!
جیییییییییییییییییییییییغ جیغو
وبلاگ احساسی ها
عشق يعني سرسپردن با وجود
عینک ریبن
ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ
دختری شیشه ای
خدارابــــــــــــــه يادداشتــــــــــــه باش
کلبه ی مجازی مهدی
A girl of rain
نفرت0058
حرف های یه دخترامروزی
کل کل بزرگ دختر پسر سپاهان,تراختور,استقلال,پرسپولیس,...
san niea ba-love
*•.¸★★¸.دختران بد...*•.¸★★¸.
°°°•°°°°•.¸° ๛ےﮚاړ صۅړتے°•.¸¸.°°°•°°
♥♡پسری متفاوت♥♡
ALONE BOY
☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺
ALONE BOY
باما به روزباشید
رنگین کمونیا
یه دختره فضوول...:))
آوای سکوت
زندگی شیرین
علمی
سرگرمی
rgh-music دانلود آهنگهای جدید
کلبه ی خیال من(یاسی)
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که دلمون بخواد... و آدرس setareye5par.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 244
بازدید کل : 31647
تعداد مطالب : 552
تعداد نظرات : 1459
تعداد آنلاین : 1






Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کد هدایت به بالا

Pretty Buttons Pretty Buttons Pretty Buttons





target="_blank">






ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

کد متحرک کردن عنوان وب


ساعتهای زیبا و فانتزی

بزرگترين مرجع قالب وبلاگ