مطب دکتر یاسی و دوستان

    توجه                                                    توجه             

من تاجمعه نیستم جمعه امتحان دارم بایدبشینم درس بوخونم!یعنی اینترنت تعطیل!!

لطفاً درفراق من اشک نریزید گریه و زاری نکنید خشتک ندرید و سر به بیابان ننهید ،من آبرو دارم اینجا،باتشکر

خب دیگه،یعنی الان وقتی من برگشتم بعداز3روز باید بانظراتتون ترکونده باشیدا!!زیر15تانظر قبول ندارم!!

به همین برکت قسم اگه زیر15تاباشه وبو تعطیل میکنم!!این وضعشه خوو!!

نگین و ملیکا (دونویسنده ی بی مصرف) در دوری من بیاید پست بذارید الهی حلواتونو بخورم!!

برام دعاهم بکنید امتحانمو گندبزنم استاد حذفم میکنه!!!

.......

.......

.......

.......

.......

.......

.......

میخوام برم نمیشه!!اه زدن اعصابمو خط خطی کردن

یه عده هستن خیلی گاون!!خیلی گاون ها!!خیلی خیلی خیلی خیلی گاون!!

البته بلانسبت گاو اینا.....هستن!!!

تا دوبار توروشون خندیدی هوابرشون میداره شاخ میشن!!

بابااصلا تقصیرمنه که به دهاتی جماعت رو میدم دیگه!!!

خب دیگه ما رفتیم بازم تاکیدمیکنم زیر15تانظر وبو تعطیل میکنم از شرم راحت شید!!

قایقی خواهم ساخت،خواهم انداخت به اب

سوراخش خواهم کرد،غرق خواهم شد

خفه میشم میمیرم از دست شمابااین نظردادنتون!!

خب دیگه مارفتیم عزت زیاد!!



نظرات شما عزیزان:

احسان
ساعت0:01---6 شهريور 1392
عالی بود

احسان
ساعت0:00---6 شهريور 1392
عالی بود

ashkan
ساعت22:36---5 شهريور 1392
خخخ 15 تا رو من میدم نگین



دیوونه مگه من گفتم زشتی گفتم خوشملی که
یاسی:ایکیوگفتم بالای15تا...


ashkan
ساعت22:36---5 شهريور 1392
خخخ 15 تا رو من میدم نگین



دیوونه مگه من گفتم زشتی گفتم خوشملی که
yasi:ایکیو گفتم بالای15 تا...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. yasi . سه شنبه 5 شهريور 1392 . 21:47

مطب دکتر یاسی و دوستان
ABOUT

همینیم که هستیم!اوه چه جمله ی سنگینی گفتم کمرم شکست! :|
CATEGORIES
TAGS
زیرنویس فیلم Trolls World Tour 2020
☼¶♀قاطي پاتي♀¶☼
پاتوق بچه عشقیا...
black rose
دنیای پر از محبت
♥فاطیما♥
مرگ عاشق
لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲
ERRORSMS
مينو يعني دشت بهشت...!
جیییییییییییییییییییییییغ جیغو
وبلاگ احساسی ها
عشق يعني سرسپردن با وجود
عینک ریبن
ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ
دختری شیشه ای
خدارابــــــــــــــه يادداشتــــــــــــه باش
کلبه ی مجازی مهدی
A girl of rain
نفرت0058
حرف های یه دخترامروزی
کل کل بزرگ دختر پسر سپاهان,تراختور,استقلال,پرسپولیس,...
san niea ba-love
*•.¸★★¸.دختران بد...*•.¸★★¸.
°°°•°°°°•.¸° ๛ےﮚاړ صۅړتے°•.¸¸.°°°•°°
♥♡پسری متفاوت♥♡
ALONE BOY
☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺
ALONE BOY
باما به روزباشید
رنگین کمونیا
یه دختره فضوول...:))
آوای سکوت
زندگی شیرین
علمی
سرگرمی
rgh-music دانلود آهنگهای جدید
کلبه ی خیال من(یاسی)
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که دلمون بخواد... و آدرس setareye5par.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 250
بازدید کل : 31653
تعداد مطالب : 552
تعداد نظرات : 1459
تعداد آنلاین : 1






Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کد هدایت به بالا

Pretty Buttons Pretty Buttons Pretty Buttons





target="_blank">






ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

کد متحرک کردن عنوان وب


ساعتهای زیبا و فانتزی

بزرگترين مرجع قالب وبلاگ