مطب دکتر یاسی و دوستان

نه نظرم عوض شد حرف هم میزنم تو پست هام!!خب نظرتون درمورد قالب جدیدچیه>>خوفه؟؟اینو به دودلیل گذاشتم

1-خوشمله

2-بخاطرملیکاگذاشتم چون یه اِمو فن هست

خب چندتاهم عکس میذارم حالشو ببرید:

تارو که معرف حضورتون هست؟؟

نایت اسکین

نایت اسکین

نایت اسکین

تحقیقات جدید اینو ثابت کرده که تو فیلم تایتانیک جک خیلی راحت میتونست زنده بمونه..:))))))

نایت اسکین

 

نایت اسکین

نایت اسکین

جاستین هم میتواند!!

نایت اسکین

تو فرهنگ ما ایرانی‌ها احترام گذاشتن به سه گروه بسیار واجبه:
1. والدین
2. معلمین
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
3. راننده‌ی نیسان آبی :|

نایت اسکین

 

دﺧﺘﺮﺍ ﺩﻭ ﺩﺳﺘﻪ ﺍﻧﺪ :

ﯾﺎ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﯾﺎ ﮐﺎﺭﺷﻨﺎﺳﯽ ﺍﺭﺷﺪ ﻣﯿﺨﻮﻧﻦ ! 

نایت اسکین

نایت اسکین

من عاشق این عکسه هستم

نایت اسکین

ازگرسنگی مُردم همینارو داشته باشید تابعدمنم برم نهار...



نظرات شما عزیزان:

شیدا
ساعت23:30---10 شهريور 1392
خخخخخ





خعلییی باحال بود





جاستین100در100میتواند.اصلن، چرانتواند؟؟
یاسی:خداازدهنت بشنوه دختر ...:))
مگه جاستین چیش یه خانوم کمتره؟؟:)) :دی


فاطی خانووم
ساعت20:51---10 شهريور 1392
این چه کاریه با جاستین من کردین ؟
یاسی:خب جاستین هم میتواند...نمیتواند؟؟؟:)))


اشکان
ساعت19:22---9 شهريور 1392
یاسی قهر کردی خانومی ببخشید


شوخی کردم چرا ناراحت میشی دیوونه


ببخشید


تا منو نبخشی از وبت بیرون نمیرم اگه بخوای اصن پامو توی وبت نمیزارم فقط قهر نکن باشه؟





به خدا شوخی کردم چرا ناراحت شدی














اخه من یه یاسی بیشتر ندارم





ببخشید باشة؟


باش؟


ببخشید دیگه شوخی کردم





تو خیلی بدی منو نمیبخشی بد بد بد





نمیتونم طاقت بیارم کسی ازم ناراحت باشم


باشه دیوونه با نگین ازدواج نمیکنم با تو میکنم ببخشید ببخشید ببخشید ببخشید


نمیخوای بخندی خسته شدم از بس تایپیدم


ببخشید
yasi:اشکان؟؟دیوونه شدی پسر؟؟؟منکه قهرنکردم فکر کردم تو قهرکردی!!
کدوم شوخی؟چی میگی تو؟؟؟ببانگین ازدواج کن خب به منچه خوشبخت شی :دی

اعتماد به نفست تو حلقم!!چرامن باید از مثلا ازدواج تو با نگین ناراحت بشم؟؟ یعنی فکرمیکنی نمیتونم بفهمم شوخی کردی؟؟؟


احسان
ساعت16:15---9 شهريور 1392
قالبت که عالیه ومطلبت هم زیباست
یاسی:مرسی


amir
ساعت13:53---9 شهريور 1392
هه هه هه...
بیچاره راک...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. yasi . شنبه 9 شهريور 1392 . 12:30

مطب دکتر یاسی و دوستان
ABOUT

همینیم که هستیم!اوه چه جمله ی سنگینی گفتم کمرم شکست! :|
CATEGORIES
TAGS
زیرنویس فیلم Trolls World Tour 2020
☼¶♀قاطي پاتي♀¶☼
پاتوق بچه عشقیا...
black rose
دنیای پر از محبت
♥فاطیما♥
مرگ عاشق
لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲
ERRORSMS
مينو يعني دشت بهشت...!
جیییییییییییییییییییییییغ جیغو
وبلاگ احساسی ها
عشق يعني سرسپردن با وجود
عینک ریبن
ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ
دختری شیشه ای
خدارابــــــــــــــه يادداشتــــــــــــه باش
کلبه ی مجازی مهدی
A girl of rain
نفرت0058
حرف های یه دخترامروزی
کل کل بزرگ دختر پسر سپاهان,تراختور,استقلال,پرسپولیس,...
san niea ba-love
*•.¸★★¸.دختران بد...*•.¸★★¸.
°°°•°°°°•.¸° ๛ےﮚاړ صۅړتے°•.¸¸.°°°•°°
♥♡پسری متفاوت♥♡
ALONE BOY
☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺
ALONE BOY
باما به روزباشید
رنگین کمونیا
یه دختره فضوول...:))
آوای سکوت
زندگی شیرین
علمی
سرگرمی
rgh-music دانلود آهنگهای جدید
کلبه ی خیال من(یاسی)
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که دلمون بخواد... و آدرس setareye5par.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 239
بازدید کل : 31642
تعداد مطالب : 552
تعداد نظرات : 1459
تعداد آنلاین : 1






Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کد هدایت به بالا

Pretty Buttons Pretty Buttons Pretty Buttons





target="_blank">






ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

کد متحرک کردن عنوان وب


ساعتهای زیبا و فانتزی

بزرگترين مرجع قالب وبلاگ