مطب دکتر یاسی و دوستان

اطلاعیه،بعد ازشروع مدرسه ها من دیگه"اصلا،ابداً،به هیچ عنوان،مطمئناً،قطعاً،حتماً،به زرس قاطع"دیگه نمیام نت

به احتمال"زیاد،قطعی"اینجا خاک میخوره

مگراینکه"یا،شاید،ولی اگه،امکان داره،اگه خدابزنه پسِ کله ی"این دوتا بیان پست بذارن که اینجاخاک نخوره

هیچی دیگه بیاین خدافظی کنید من میخوام برم..

اصلاهم دوستتون ندارم

خدانگهدار،به امیددیدار،تابرنامه ی بعدی،شبکه رو نگه دار!

وعده ی ما ایشالااااااااا به امیدخدااااااا پس ازسالها!!

بای بای 

 

 



نظرات شما عزیزان:

شایان
ساعت0:36---14 شهريور 1392
والا من دیگه کاری با اشکان ندارم هر چی شده هم امشب میخوابم یادم میره.ادم کینه ای نیستم.با کسی هم دعوا ندارم.اشکان خان معذرت.فقط اینو بدون عاشق چشو ابروت

نیستم که اینو میگم فقط چون نوشتی اصلیتت کرده اینو گفتم چون منم خودم کردم تو خونه هم کردی حرف میزنیم.راستی اینم بدون هر کی باش نمیتونی جلوی کمربند قهوه ای ایکیدو واستی.ده نفر هم باشید حریفتون میشم چون کار با همه نوع سلاحی رو یاد گرفتم

محض اطلاع گفتم.


yasi:خوشمان امد!!افرین شایان!!توهم کردی؟؟ایول ایول خب دیگه تموم شد رفت پی کارش!!


NeGin
ساعت22:46---13 شهريور 1392
یه چیزدگ....شایان جووووووووووون تهرانی نیس!

NeGin
ساعت22:45---13 شهريور 1392
اشکان خیلی بی انصافی!!!!دگ باهات قهرم....ناراحتم کردی جوری که اصلانمی بخشمت....خیلی پستی...شایان ازتوبهتره!!!اون ناراحت نمیکنه کسی رو!!!!!دگ تو وبت نمیام!!!!پست!
یاسی:بابا صلوات بفرستید بس کنید این بحثودیگه!!


اشکان
ساعت21:17---13 شهريور 1392
نگین جونم تو هم نویسنده خوبی هستی اما اخلاق و رفتارت بدی خوشمل خانوم








نگین خیلی جالبی اون پسری پررو که به اصطلاح بهش میگین داداشی بهم میگه من مسابقه توی مازندران دارم کجاش ساری جایی که 6 ساعت با نوشهر فاصله داره میگه اگه جرات داری بیا ببین چیکار میکنم بهش بگو غلط کرده پدرم حریفم نیس که این بچه پررو بخواد باشه مگه کیه سر پیازه ته پیازه بدبخت من تو دعواهایی حضور داشتم که میدیدی همونجا خودتو خیس میکردی باور نداری جرات داری بیا نوشهر نشونت میدم من اصلیتن کوردم جنگیدن تو خونمه غیرتم اجازه نمیده توی بچه سوسول از تهران بیای واسه ما قد علم کنی و غد بپری هرری نگین برو به اون بچه پررو بگو من مثه تو لات و علاف سر خیابون نیستم بدبخت که خانوادم اجازه بدن تا ساری بیام





نگین اگه یه بار دیگه این پسره شایان سر و کلش دور وبم پیداش شه دستمم بهش نرسه یا خودم هکش میکنم یا میسپارمش به پسرخالم
یاسی:اشکان خب تواول بهش توهین کردی،ایول بابا کردی؟؟؟خوشمان امد


اشکان
ساعت20:58---13 شهريور 1392
کوفت با تو نبودم با این احسان بچه پررو بودم میخنده ای مرض



تو غلط میکنی که میخوای بری مگه من میزارم تو باش این دوتا برن نگین که نوفازه اون لوله پولیکا هم پستای چرت و پرت میزاره

فقط تو خوبینرو دیگه



یاسی امروز رفتم یونیفرم مدرسمو گرفتم یه دست کت و شلوار بسیار بسیار بسیار مزخرف با رنگ بسیار داغون راستی یه چیزی جالب لباس مردونه زیرشو دوس دارم چون رنگش یاسی هستش به خدا راست میگم خخخخخخخخخ تو و امثال تو اخرش ولم نمیکنید همش بهم چسبیدین



نه شوخی کردم لباس یونیفرمم اره یاسیه اما بقیشو شوخی کردم میمونی اجی جون اگه تو بری کی با قابلمه و ماهیتابه بیفته به جانم کی مخسرم کنه نرو

اگه بری گریه میکنما نرو تو رو خدا نرو
یاسی:اگه نرم تو میای بجام درس بخونی اخه؟؟؟چیو بااحسان بودی؟؟


احسان
ساعت19:45---13 شهريور 1392
خههههه
یاسی:احسان رفتن من خنده داره عایا؟!؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. yasi . چهار شنبه 13 شهريور 1392 . 19:35

مطب دکتر یاسی و دوستان
ABOUT

همینیم که هستیم!اوه چه جمله ی سنگینی گفتم کمرم شکست! :|
CATEGORIES
TAGS
زیرنویس فیلم Trolls World Tour 2020
☼¶♀قاطي پاتي♀¶☼
پاتوق بچه عشقیا...
black rose
دنیای پر از محبت
♥فاطیما♥
مرگ عاشق
لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲
ERRORSMS
مينو يعني دشت بهشت...!
جیییییییییییییییییییییییغ جیغو
وبلاگ احساسی ها
عشق يعني سرسپردن با وجود
عینک ریبن
ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ
دختری شیشه ای
خدارابــــــــــــــه يادداشتــــــــــــه باش
کلبه ی مجازی مهدی
A girl of rain
نفرت0058
حرف های یه دخترامروزی
کل کل بزرگ دختر پسر سپاهان,تراختور,استقلال,پرسپولیس,...
san niea ba-love
*•.¸★★¸.دختران بد...*•.¸★★¸.
°°°•°°°°•.¸° ๛ےﮚاړ صۅړتے°•.¸¸.°°°•°°
♥♡پسری متفاوت♥♡
ALONE BOY
☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺
ALONE BOY
باما به روزباشید
رنگین کمونیا
یه دختره فضوول...:))
آوای سکوت
زندگی شیرین
علمی
سرگرمی
rgh-music دانلود آهنگهای جدید
کلبه ی خیال من(یاسی)
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که دلمون بخواد... و آدرس setareye5par.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 101
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 101
بازدید ماه : 329
بازدید کل : 31732
تعداد مطالب : 552
تعداد نظرات : 1459
تعداد آنلاین : 1






Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کد هدایت به بالا

Pretty Buttons Pretty Buttons Pretty Buttons





target="_blank">






ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

کد متحرک کردن عنوان وب


ساعتهای زیبا و فانتزی

بزرگترين مرجع قالب وبلاگ