مطب دکتر یاسی و دوستان

عاغا صلوات بفرستید جمع کنید این بساطو!!

ببین خواستم بگم اشتی کنید خودتون اعصاب نمیذارید واسه ادم!!

این از اشکان که معلوم نیس  چه پدرکشتگی باشایان داره

اونم از شایان که میره اشکانو تهدید میکنه!!

خب بابا بشینید مث بچه ی ادم ببینید اشکال کجاست؟؟اشکان واسه شایان خط و نشون میکشه ،نگین قهرمیکنه!!

منم که خودتون درجریانید مستمع ازادم 

ملیکاتوهم بیا باهم دسته جمعی ناراحت شیم!

اه چی داشتم میگفتم؟؟اهان...اهان الان عصبانی بودم...

خب داشتم میگفتم،چتونه بابا؟؟مث سگ و گربه(دورازشوماالبته)افتادین به جون هم...اصلا عاغا....

این وبلاگ!!این بخش نظرات!!این هم یاسی(بخش مهم)!!بشینید خشنگ تایپ کنید بنویسید که چتونه!!

هم مشکلتون حل میشه هم من سرگرم میشم!!

والااعصاب نمیذارن واسه عادم

پ.ن:اشکان مرض داری؟؟خب چیکار اون چت باکس بدبخت داری اخه؟؟دم اخری نمیزنمت خاطره ی بدی از من توذهنت نمونه :دی



نظرات شما عزیزان:

حــــــرف هـــای یه دختر امروزی
ساعت14:02---16 شهريور 1392
قتی میـــروی


حواست باشـد


"حتماً خدانگهــــــدار بگویی!"


تا خــــــــدا حواسش را بیشتر به مـن بدهد...


آخر میدانی


خــــــــــــدا


به هوای تـــــو مرا رها کرده است!


احسان
ساعت1:31---15 شهريور 1392
خههه

اشکان
ساعت14:52---14 شهريور 1392
اما من دوست دارم نگین جونم



اشکال نداره که از من خوشت نمیاد خوب حداقل راستش گفتی یاسی داره میره اگه بره منم هیچ انگیزه ای واسه موندن ندارم وبلاگ رو ریست میکنم و میرم
یاسی:اشکان نگین الان فقط یکم عصبیه همین


شایان
ساعت12:33---14 شهريور 1392
نگین خانوم از من خوشت نمیاد؟؟
yasi:ای بابا نگین که همش طرف تورو میگیره!


kimia
ساعت11:38---14 شهريور 1392
پس چرا بالایی رو با فونت ابی نوشتی؟؟؟؟:
یاسی:فونت ابی رنگ ج دادنمه ربطی ب استقلال نداره


NeGin
ساعت2:19---14 شهريور 1392
اه اه پسره ی لوس!!!!دگ خوشم نمیادازش..اخ اخ اخ اخ!!!!!!
یاسی:بیخی دیگه،تموم شدرفت پی کارش


شایان
ساعت0:54---14 شهريور 1392
راستی فردا دربیه شما میگین استقلال میبره یا پرسپولیس؟؟؟؟من چون طرفدار سرسخت استقلالم میگم استقلال.////بیب بیب هوورا



یاسی:پرسپوووووووووووووووووووووولیس!!!!!!!اینم بافونت قرمز نوشتم :دی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. yasi . چهار شنبه 13 شهريور 1392 . 23:11

مطب دکتر یاسی و دوستان
ABOUT

همینیم که هستیم!اوه چه جمله ی سنگینی گفتم کمرم شکست! :|
CATEGORIES
TAGS
زیرنویس فیلم Trolls World Tour 2020
☼¶♀قاطي پاتي♀¶☼
پاتوق بچه عشقیا...
black rose
دنیای پر از محبت
♥فاطیما♥
مرگ عاشق
لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲
ERRORSMS
مينو يعني دشت بهشت...!
جیییییییییییییییییییییییغ جیغو
وبلاگ احساسی ها
عشق يعني سرسپردن با وجود
عینک ریبن
ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ
دختری شیشه ای
خدارابــــــــــــــه يادداشتــــــــــــه باش
کلبه ی مجازی مهدی
A girl of rain
نفرت0058
حرف های یه دخترامروزی
کل کل بزرگ دختر پسر سپاهان,تراختور,استقلال,پرسپولیس,...
san niea ba-love
*•.¸★★¸.دختران بد...*•.¸★★¸.
°°°•°°°°•.¸° ๛ےﮚاړ صۅړتے°•.¸¸.°°°•°°
♥♡پسری متفاوت♥♡
ALONE BOY
☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺
ALONE BOY
باما به روزباشید
رنگین کمونیا
یه دختره فضوول...:))
آوای سکوت
زندگی شیرین
علمی
سرگرمی
rgh-music دانلود آهنگهای جدید
کلبه ی خیال من(یاسی)
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که دلمون بخواد... و آدرس setareye5par.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 243
بازدید کل : 31646
تعداد مطالب : 552
تعداد نظرات : 1459
تعداد آنلاین : 1






Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کد هدایت به بالا

Pretty Buttons Pretty Buttons Pretty Buttons





target="_blank">






ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

کد متحرک کردن عنوان وب


ساعتهای زیبا و فانتزی

بزرگترين مرجع قالب وبلاگ