مطب دکتر یاسی و دوستان

شماها چرا اینقدر بچه مثبتید؟؟

چرااینقدر شبازودمیخوابید؟؟

کسی هست عایا؟؟یه اعلام وجودی بکنید خوووو!!

اصن جو میگیرم فکرمیکنم صفحه ی فی*س*بوک دارما!!

خب الان من خوابم نمیبره...

خب بذارید براتون خاطره تعریف کنم

یه مدیر بسیار بسیار عقده ایی از چترومی که میرفتم منو انداخت بیرون

اخه بدبخت از پس زبون من برنمیومد اخراجم میکرد

بعدامروز رفتم ای پیمو امتحان کنم دیدم بازشده!!یعنی میتونم واردشم!!خب واردشدم دیدم اوووف

چقدر بچه ها خروخیل شدن!!

(من از ادمایی که الکی میخندن خوشم نمیاد)

هیچی دیگه حالت تهوع بهم دس داد اومدم بیرون!

وقدر این وب و ادماش رو بیشتر دونستم!!

ازهمین تریبون اعلام میکنم:دوسی های من،دوستتون دارم!!

اصلازندگی من توی این وب خلاصه شده!!دیگه خوشم نمیاد برم چتروم!!

حتی اشکان بااینکه یه کوشولو لوسه ولی بهتر از صدتاازاون ادمای خزو خیله!اشکان ذوق مرگ شدی؟؟؟پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

شوخی کردم ناراحت نشو

خب دیگه برید بخوابیددیگه....

....

.......

 

.........

 

...

....

 

........

 

...

 

 

...........

 

 

...

 

 

.........

 

..

اهان یادم نبود الان همه اتون خوابید من تنهام!!

الهی خواب موش و سوسک و مارمولک له شده ببینید!!پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

دیگه عرضی ندارم شبتون شیک

ساعت11:55



نظرات شما عزیزان:

فاطی خانووم
ساعت21:53---16 شهريور 1392
یاسی این اشکانه چی میگه ؟ میگه شایان واسه نگین پز میاد خخخخ آره ؟ بابا ب منم بگین بخندم خو راستی نگین جونم تو چرا اصن پست نمیذاری ؟؟؟؟ حالا نگین خوبه هم باز ملیکارو چی کارش کنم من ؟

حــــــرف هـــای یه دختر امروزی
ساعت12:20---15 شهريور 1392
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

کاره خاصي ندارم گفتم يه نظري داده باشم!

!

!



!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

چرا دعوا داري بچه ناناحت ميشه بهت ياد ندادن با بچه آروم رفتار کني

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

آخه به توچه دوس دارم بمونم!!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

نظر نديدي تا حالا!!؟؟

؟

؟

؟

؟

؟

؟

؟

؟

؟

؟

؟

؟

؟

؟

؟

؟

؟

؟

؟

؟

؟

؟

؟

؟

؟

؟

؟

به قوله رضا گلزار تو شب شيشه ايه 5 سال پيش(باهمون لهجه)پااااا ميشم ميرمااااااااااا

ا

ا

ا

ا

ا

ا

ا

ا

ا

ا

ا

ا

ا

ا

ا

ا

ا

ا

ا

ا

ا

ا

ا

ا

ا

ا

ا

ا

ا

ا

ا

خدا تو هم شفا بده به توچه من مريضم يا نه

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.اوکي ميرم اما بدون نظر واسه عمموم آزاده!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

وبت نايسکه(بقول يه دوکي)

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

فحش نده ميرم

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اما دلم...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

دلم..

.

.

.

.

.

.

.

.

يه خورده راهنمايي کن يکي اذيت کنه دل چي ميشه!؟

!

؟

!

؟

!

؟

!

؟

!

؟

!

؟

!

؟

.

.

.

.

حالا دلم _______ شد

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.خب باشه رفتم اوووووووووووووو

و

و

و

و

و

و

و

و

و

و

و

و

و

و

و

و

و

و

و

و

و

و

ف

...



..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

راستي سلام
یاسی:دخمل دیوونه :)))))


احسان
ساعت1:30---15 شهريور 1392
عالی بود

اشکان
ساعت9:15---14 شهريور 1392
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ من شبا بعضی وقتا تا ساعت 4 بیدارم کار کرد میانگینش از ساعت 12 تا 4 صبح دیشب تا ساعت 2 بیدار بودم


خوب این یعنی نمیری؟
یاسی:رفتنش که میرم!!ولی چندروز عقب افتاده!
تادوشنبه هستم


NeGin
ساعت2:17---14 شهريور 1392
الان ساعت 2:11ست...من هنوزبیدارم...دارم ازدست تو وکارات حرص میخورم!!!!!!اشکان آره؟!!!دعاکن دستم بهت نرسه...قرار2شنبه چی شد!؟
یاسی:ای بابا شماهمه تون دوستامین!نه شد 1شنبه،حالامیای یانه؟؟


شایان
ساعت0:23---14 شهريور 1392
والا الان که من دارم اینو میخونم ساعت 12.15 بید.هیییییییییییی.پس منم برم بخوابم

اگه مامانم بیدار شه دیگه منو نمیبینید///.


yasi:LoOL


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. yasi . پنج شنبه 13 شهريور 1392 . 23:49

مطب دکتر یاسی و دوستان
ABOUT

همینیم که هستیم!اوه چه جمله ی سنگینی گفتم کمرم شکست! :|
CATEGORIES
TAGS
زیرنویس فیلم Trolls World Tour 2020
☼¶♀قاطي پاتي♀¶☼
پاتوق بچه عشقیا...
black rose
دنیای پر از محبت
♥فاطیما♥
مرگ عاشق
لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲
ERRORSMS
مينو يعني دشت بهشت...!
جیییییییییییییییییییییییغ جیغو
وبلاگ احساسی ها
عشق يعني سرسپردن با وجود
عینک ریبن
ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ
دختری شیشه ای
خدارابــــــــــــــه يادداشتــــــــــــه باش
کلبه ی مجازی مهدی
A girl of rain
نفرت0058
حرف های یه دخترامروزی
کل کل بزرگ دختر پسر سپاهان,تراختور,استقلال,پرسپولیس,...
san niea ba-love
*•.¸★★¸.دختران بد...*•.¸★★¸.
°°°•°°°°•.¸° ๛ےﮚاړ صۅړتے°•.¸¸.°°°•°°
♥♡پسری متفاوت♥♡
ALONE BOY
☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺
ALONE BOY
باما به روزباشید
رنگین کمونیا
یه دختره فضوول...:))
آوای سکوت
زندگی شیرین
علمی
سرگرمی
rgh-music دانلود آهنگهای جدید
کلبه ی خیال من(یاسی)
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که دلمون بخواد... و آدرس setareye5par.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 283
بازدید کل : 31686
تعداد مطالب : 552
تعداد نظرات : 1459
تعداد آنلاین : 1






Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کد هدایت به بالا

Pretty Buttons Pretty Buttons Pretty Buttons





target="_blank">






ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

کد متحرک کردن عنوان وب


ساعتهای زیبا و فانتزی

بزرگترين مرجع قالب وبلاگ