مطب دکتر یاسی و دوستان

سلام.بااینکه میدونم دلتون برام تنگ نشده ومطلب هامو نمیخونید..

ولی خوب حوصله ام سررفته بود...

دیروز رفته بودم خونه ی دخترعموم اینا..داشتیم شام میخوردیم

یهو زن عموم گفت امیرحسین با غزل نامزد کرده(دختر دختردایی امیره)

منو بگو غذاپریدتو گلوم کلی ضایع شدم...

من:کیییی؟!ببخشید کدوم امیر؟!

زن عموم:امیرحسین....دیگه(فامیلش و چیکارداری؟!)

من:امیر....باغزل....؟!امکان نداره!!!!!

—:چرا امروز خاله ی غزل گفت!!!

من:گریه

دیگه طاقت نیووردم بهش اس دادم:

سلام دوسی..تبریک میگم به پای هم پیربشین... :/

امیر:سلا عزیزم..تبریک برای چی؟!

—:نامزدیت باغزل دگ...

—:هااااااااااااااا؟!من؟!من کی نامزد کردم که خودم خبرنداشتم؟اونم باغزل!

هیچی دگ دوساعت داشت ازدلم در میوورد!!!!!

بدبخت خودش هم شک شده بود!!

یاسی:وووای نگین راس میگی؟؟؟همون امیرحسین؟؟؟

همون؟؟همون که من توعکس ته ریششو تشخیص دادم تو دوروز بعد تشخیص دادی؟؟

فکرکنم غزل داره میترشه میخوان غالبش کنن به امیر!!



نظرات شما عزیزان:

ارزو
ساعت11:27---20 شهريور 1392
سلام وب زیبای داری وهمینطور مطالب جذاب وخنده دار داری با وب بقیه هم متفاوته عزیزم اگه دوست داری یه سری بزن به وب من گلک
نگین:چشم حتما..میسی سرزدی!


hasti
ساعت23:04---19 شهريور 1392
loool negin shans ovordi dooosi hich etefagi nayoftad
یاسی:یا بیبی هاله بااسم هستی نظرمیذاری دیگه؟؟
نگین:هستی خودتی؟!یاهاله ای؟!


اشکان
ساعت23:21---18 شهريور 1392






کل نت ایران رو گشتم تا قالب مناسب واسه وبمو پیدا کردم


این انگل بیشهور قالبمو عوض کرد


باو من وقت ندارم به وبم برسم





یاسی یه سایت بده توش قالب وب باحال داشته باشه این ناموسا این خیلی ضایعست


خجالت میکشم پرنیان ببینه کلمو از چه در میاره
یاسی:برو نایت نما همون که قالب خودمو توش پیداکردم لینکش تووبم هست
نگین:ای شیطونننننننننن رفتی توکاره پرنیان؟!


اشکان
ساعت23:18---18 شهريور 1392
چجوری بهت ثابت کنم پرهام تو وب کمکم میکنه

نمیدونم تنها مدرکم همون شماره تلفنشه و این که من لوس هستم نه اونقدری که این منو و لوس و معصوم جلوه داده لامصب نظرارو خوندم واسه خودم گریم گرفت خخخخخخخخخخخخ

یا امام زاده بیژن

این انگل کصافت

پرهام دهنت سرویس میکشمت انگل روانی




یاسی:خداپشت و پناهت :-|


ASHKAN
ساعت16:33---18 شهريور 1392
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ باو 2 روز نبودما چه اتفاقاتی افتاد من که رسما ابروم رفته این رفیق شاسگولم پرهام وبمو به گند کشید
یاسی:دوستت خیلی هم نفهمه،گفتم که بدونی :|
نگین:چی شده منوهم درجریان بزاریییییییییدد!!!!!!!


jigily
ساعت13:03---18 شهريور 1392
گاهـــــــــی آدم دلـــــــــش می خـــــواهد







کفــــــــــــــــــــــــــ ـش هایش را در بیاورد







یواشکی نوک پا نوک پا از خودش دور شود







دور دور دور.......
نگین:8)


شایان
ساعت11:04---18 شهريور 1392
اوخی.ناراحت نباش انشاا... خدا زودتر شفاش بده.
نگین:کیو؟!مادربزرگم رو؟!ایشاالله!!!!!!مرسی... :/


شایان
ساعت15:56---17 شهريور 1392
نگین خانوم قدیما ما رو بیشتر قابل میدونستی میومدی واسمون کامنت میذاشتی.به همین زودی فراموشمون کردی؟


نگین:بخدا مادربزرگم بیمارستانه وقت نمیکنم بیام حتما میام!!!


احسان
ساعت15:38---17 شهريور 1392
زیبابود راستی اپممم
نگین:اومدممممممممم!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. yasi . یک شنبه 17 شهريور 1392 . 15:9

مطب دکتر یاسی و دوستان
ABOUT

همینیم که هستیم!اوه چه جمله ی سنگینی گفتم کمرم شکست! :|
CATEGORIES
TAGS
زیرنویس فیلم Trolls World Tour 2020
☼¶♀قاطي پاتي♀¶☼
پاتوق بچه عشقیا...
black rose
دنیای پر از محبت
♥فاطیما♥
مرگ عاشق
لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲
ERRORSMS
مينو يعني دشت بهشت...!
جیییییییییییییییییییییییغ جیغو
وبلاگ احساسی ها
عشق يعني سرسپردن با وجود
عینک ریبن
ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ
دختری شیشه ای
خدارابــــــــــــــه يادداشتــــــــــــه باش
کلبه ی مجازی مهدی
A girl of rain
نفرت0058
حرف های یه دخترامروزی
کل کل بزرگ دختر پسر سپاهان,تراختور,استقلال,پرسپولیس,...
san niea ba-love
*•.¸★★¸.دختران بد...*•.¸★★¸.
°°°•°°°°•.¸° ๛ےﮚاړ صۅړتے°•.¸¸.°°°•°°
♥♡پسری متفاوت♥♡
ALONE BOY
☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺
ALONE BOY
باما به روزباشید
رنگین کمونیا
یه دختره فضوول...:))
آوای سکوت
زندگی شیرین
علمی
سرگرمی
rgh-music دانلود آهنگهای جدید
کلبه ی خیال من(یاسی)
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که دلمون بخواد... و آدرس setareye5par.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 95
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 323
بازدید کل : 31726
تعداد مطالب : 552
تعداد نظرات : 1459
تعداد آنلاین : 1






Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کد هدایت به بالا

Pretty Buttons Pretty Buttons Pretty Buttons





target="_blank">






ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

کد متحرک کردن عنوان وب


ساعتهای زیبا و فانتزی

بزرگترين مرجع قالب وبلاگ