مطب دکتر یاسی و دوستان

اخی....امروز رفتیم بیرون بابچه ها،ملیک نیومد...کلی عکس گرفتیم دوتااز عکسای نگینومیذارم ...

به قلم چی بروید...

دانلود فیلم با لینک مستقیم

این هم نگینه با حجاب کاملا اسلامی....اون هم دست هاله اس...مث بزمیپره وسط عکس

دانلود فیلم با لینک مستقیم

 

خیلی فان بود کلا...جاتون زرد!

اینقــــــــــــــــــــــدر هاله رو اذیت کردم که اومد محکم زد توکمرم!!

نگین دیگه میخواست بره،بهش گفتم :کجااااا؟؟؟

میگه:مامان بزرگم بیمارستانه باید برم بیمارستان...

من:اخی...

نگین:ایشالا اگه خدابخواد قراره بمیره!

من نمیدونم مامان بزرگ قبلا روزی نگینو3 بار تو اسید داغ شستشومیداده که اینقددلش پره ازش؟؟

...

...

...

خودم هم وقتی میخواستیم بریم ،زنگ زدم به بابام،ایناداشتن بلند بلند حرف میزدن منم سوتی دادم گفتم:خفه شید بابام داره زنگ میخوره!

تازه وقتی هم بابام گوشیو برداشت اومدم حرف بزنم هاله مث ادم ندیده ها پریده بلند(که بابام بشنوه) داد میزنه:یاسی جون بیا،یاسی جون بیا مردم کارت دارن،میگم:اخه........بابامه خفه شو!

یاوقتی نگین زنگ زد به سینا(پسرعمه شه مث داداششه محض اطلاع گفتم)

هاله میاد داد میزنه:نگین جون هانی بیا دوس پسرت داره صدات میزنه،راستی دوس پسرجدیدت مبارک..

اصولا هاله فقط بلده گند بزنه به مکالمات تلفنی!

وقتی هم منتظر بابام بودیم هاله اومده دستاشو حلقه کرده دور گردن من میچرخه میگه دور دور...

هیچی دیگه اخر دور دور دیدم به خودم پیچیدم!

مرررررض داره این بشر!!مرض!

یاوقتی تو باغ میچرخیدیم،از اول دیوار شرقی تااخرش از این کفتروخروس های عاشق نشسته بودن

نگین اینقددددد تیکه انداخت بهشون،بعدبه مامیگه:نگاهمه با عشقشون اومدن من بخاطر شما  به دوس پسرم گفتم نیاد!!(شوخی میکرد نگین دوس پسرنداره قپی اومد)



نظرات شما عزیزان:

احسان
ساعت0:34---19 شهريور 1392
عالی بود

ASHAKN
ساعت16:29---18 شهريور 1392
خدایش این نگینه این بدبخت کجاش چاقه خخخخخخخخخخخخخ:- ))
یاسی:منم نگفتم چاقه گفتم یه کوچولوتپله :|


jigily
ساعت13:02---18 شهريور 1392
خوش به حالتوننن
yasi: :)


فاطی خانووم
ساعت12:40---18 شهريور 1392
ااااااااا نوگین این دوس پسر کیه حالا من که غریبه نیستم

فاطی خانووم
ساعت12:37---18 شهريور 1392
چه خوش گذشته بتون منو میخام
یاسی:اینا تازه نصفشه کلی خندیدیم اون روز،توهم بیابریم D:


فاطی خانووم
ساعت12:32---18 شهريور 1392
عزیزم این عکسا چه دیر بالا میاد ! ای باباملیکا که اینجا هم نیومده ! اصن وجود خارجی داره این ملیکا جون
یاسی:ملیک چندتاپست گذاشت ولی خب چندوقته درگیرعروسیه یکی از فامیلاشونه،میادحالا


شایان
ساعت11:13---18 شهريور 1392
کرمانشاهیا همه تو گند زدن به زندگی رفیق

فوق تخصص دارن.یه بار یه قلتی کردم جلوی دوستام تلفنمو جواب دادم.مامانم زنگ زده بود.همین که چشمشون افتاد بهم همه با هم شروع کردن معتاد بازی.یکی میگفت اون قلیانو بیار.یکی دیگه میگفت شایان خوشگله داری با دوست دخترت حرف میزنی؟دعوتش کن بیاد درخدمتش باشیم یکی دیگه میگفت شایان کی میای پ با صدای دخترونه.مامانم هم که دهنش به کل سرویس شده بود.فقط گفت باش تا بیام.خلاصه در نهایت یه هفته به کل تو خونه هپس شدم.تازه خوب شد دوستام خودشون اعتراف کردن شوخی میکردن وگرنه.......اصن یه وضیی
yasi: :|


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. yasi . یک شنبه 17 شهريور 1392 . 22:39

مطب دکتر یاسی و دوستان
ABOUT

همینیم که هستیم!اوه چه جمله ی سنگینی گفتم کمرم شکست! :|
CATEGORIES
TAGS
زیرنویس فیلم Trolls World Tour 2020
☼¶♀قاطي پاتي♀¶☼
پاتوق بچه عشقیا...
black rose
دنیای پر از محبت
♥فاطیما♥
مرگ عاشق
لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲
ERRORSMS
مينو يعني دشت بهشت...!
جیییییییییییییییییییییییغ جیغو
وبلاگ احساسی ها
عشق يعني سرسپردن با وجود
عینک ریبن
ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ
دختری شیشه ای
خدارابــــــــــــــه يادداشتــــــــــــه باش
کلبه ی مجازی مهدی
A girl of rain
نفرت0058
حرف های یه دخترامروزی
کل کل بزرگ دختر پسر سپاهان,تراختور,استقلال,پرسپولیس,...
san niea ba-love
*•.¸★★¸.دختران بد...*•.¸★★¸.
°°°•°°°°•.¸° ๛ےﮚاړ صۅړتے°•.¸¸.°°°•°°
♥♡پسری متفاوت♥♡
ALONE BOY
☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺
ALONE BOY
باما به روزباشید
رنگین کمونیا
یه دختره فضوول...:))
آوای سکوت
زندگی شیرین
علمی
سرگرمی
rgh-music دانلود آهنگهای جدید
کلبه ی خیال من(یاسی)
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که دلمون بخواد... و آدرس setareye5par.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 231
بازدید کل : 31634
تعداد مطالب : 552
تعداد نظرات : 1459
تعداد آنلاین : 1






Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کد هدایت به بالا

Pretty Buttons Pretty Buttons Pretty Buttons





target="_blank">






ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

کد متحرک کردن عنوان وب


ساعتهای زیبا و فانتزی

بزرگترين مرجع قالب وبلاگ