مطب دکتر یاسی و دوستان

یه چیزی بگم باورتون میشه؟؟؟

من امروز تاساعت3بعدازظهر خواب بودم!!دیشبش هم ساعت3خوابیدم،یعنی قشنگ12ساعت فیکس خوابیده بودم!!الان باورتون شد؟؟؟من خودم هنوز باورم نمیشه!

تازه ساعت3هم ایدااومد بیدارم کرد...بهش میگم چرابیدارم کردی؟؟میگه چون ساعت3هست گفتم اگه بیدارنشی ضعف میکنی میمیری از شرّت راحت میشم!

دیشب بعداز اینکه پست "شب بخیر"رو گذاشتم،رفتیم ومپایردایریز نگاه کنیم، اولش که دیمن پرید رو پسره کشتش ایدا گفت:دیمنه(اخه صورتشو نشون نمیداد)

گفتم:ایدااین سومین باره ک این فیلمو میبینم خودم میدونم کیه!

بعد وقتی استفن رو از پشت سر نشون داد گفت:استفنه!

من:ایدا بوخودا خودم میدونم!

وقتی دوس پسر قبلی الینا رو نشون داد،وقتی داداششو نشون داد،وقتی دیمن پرید اون دختره نمیدونم اسمش چیه رو گاز گرفت،وقتی کاترین  رونشون داد....همه اش میگفت فلانیه فلانیه و منم همش میگفتم:ایداااااااااا میدونم کیه میدونم!!بابا من 3باره این فیلمو میبینم نگوووو خودم میدووونم!!

واینکه خونه ی ایدااینا یه پنجره داره که رو به بیرون باز میشه و خونه اشون هم طبقه ی ششم هست یعنی از پنجره که ب بیرون نگاه میکنی کل شهر زیر پاته!بادهم میخوره تو صورتت...اصن یه وضی...

من بیرونو نگاه میکردم ایدا ماشینارو دید میزد یکی از مکالمه هامون:

ایدا:یاسی یاسی بیا ببین پسره با شلوار گل گلی اومده تو خیابون

من:بابا چیکار مردم داری اخه؟؟

رفتم دیدمش،خنده ام گرفت،پسره صدای خنده مو شنید برگشت من چنددقیقه قبلش رفته بودم  کنار،ایدا رو دید،دیدم ایدا سریع اومد کنار و گفت:یاابولفضل!!

یعنیا...ازخنده رنده شدم بوخودا!!

یه بارم باز گند زدم خنده ام گرفت طرف برگشت ایدا رو دید،ایداهم اومد پایین زیر پنجره نشست تا طرف بره!!

منم حس شاعریم گل کرد،ایدامیگه یاسی چرا باز داری چرتو پرت میگی؟؟ 

من:نمیدونم ببین ایدا چندین کیلومتر اونور تر....پشت کوه ها...

ایدا:2کله پوک جمع شدیم دور هم...سومیمون کجاست؟؟

من:پشت کوه ها...

ایدا:برو بمیر!!

بعدشم رفتیم باایدا پیانو زدیم نصفه شبی،نزدیک بود همسایه اشون با ماهیتابه بیفته به جونمون!!

............

وقتی رفته بودیم سوپرمارکت،ایدا یه کرانچی تندو اتشین خرید برای وقتی که میخواستیم فیلم نگاه کنیم....گفتم ایدا بذار پنیری بخرم گفت نه باید تند باشه من عاشق فلفلم

من:

ایدا:

هیچی دیگه یعنی فقط باید میبودید و میدید....یه دونه کرانچی میخورد،یه لیوان اب باهاش،دوباره یه دونه کرانچی،یه لیوان اب!

بهش میگم:تو که نمیتونی تند و اتشین بخوری مگه مرض داری خریدیش؟؟

میگه:من نمیدونستم اینقد تنده اخه!!

ولی خودم بدون اینکه اب بخورم همه اشو خوردم(الان فهمیدین پز دادم یا بیشتر توضیح بدم ؟؟ :دی)

هیچی دیگه نخورد همه اشو خودم خوردم!

ودیگه اینکه...جاتون خالی کلی خندیدیم....ودیگه اینکه.....هاله و نگین....دیگه یه کلمه هم بامن حرف نزنین!!چقدر گفتم بیاین پست بذارین؟؟؟من دیگه دوستتون نیستم!!



نظرات شما عزیزان:

شایان
ساعت1:15---24 شهريور 1392
پیانو میزنی؟من هر چی بگی میزنم.(ساز میگم ها)ولی سنتور رو حرفه ای بلدم.چون خانوادگی هر چی میاد دستمون میزنیم.ولی خلاف نمیزنیم .قانونی میزنیم.بابام دف میزنه.داداشم نی میزنه.....اصن یه وضی.میگم از دست این صدای نهس نی داداشم مغزم داره میترکه دیدی چرتو و پرت مینویسم؟اصن چی میگم؟توروخدا اگه از این قرصات داری به ماهم بده؟والا ثواب داره.اصن چی نوشتم؟خخخخخخ خخ خخ خخخخ
یاسی:بابا هی میخوام برم بخرم نمیشه!!انگار قسمت نیس...نه پیانو میزنم ولی نه حرفه ایی


پرنيان2
ساعت1:01---24 شهريور 1392
خخخخخخ همشوخوندم چقدشماهاباحالين.
یاسی:مرسی عزیزم نظر لطفته


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. yasi . شنبه 23 شهريور 1392 . 22:53

مطب دکتر یاسی و دوستان
ABOUT

همینیم که هستیم!اوه چه جمله ی سنگینی گفتم کمرم شکست! :|
CATEGORIES
TAGS
زیرنویس فیلم Trolls World Tour 2020
☼¶♀قاطي پاتي♀¶☼
پاتوق بچه عشقیا...
black rose
دنیای پر از محبت
♥فاطیما♥
مرگ عاشق
لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲
ERRORSMS
مينو يعني دشت بهشت...!
جیییییییییییییییییییییییغ جیغو
وبلاگ احساسی ها
عشق يعني سرسپردن با وجود
عینک ریبن
ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ
دختری شیشه ای
خدارابــــــــــــــه يادداشتــــــــــــه باش
کلبه ی مجازی مهدی
A girl of rain
نفرت0058
حرف های یه دخترامروزی
کل کل بزرگ دختر پسر سپاهان,تراختور,استقلال,پرسپولیس,...
san niea ba-love
*•.¸★★¸.دختران بد...*•.¸★★¸.
°°°•°°°°•.¸° ๛ےﮚاړ صۅړتے°•.¸¸.°°°•°°
♥♡پسری متفاوت♥♡
ALONE BOY
☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺
ALONE BOY
باما به روزباشید
رنگین کمونیا
یه دختره فضوول...:))
آوای سکوت
زندگی شیرین
علمی
سرگرمی
rgh-music دانلود آهنگهای جدید
کلبه ی خیال من(یاسی)
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که دلمون بخواد... و آدرس setareye5par.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 279
بازدید کل : 31682
تعداد مطالب : 552
تعداد نظرات : 1459
تعداد آنلاین : 1






Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کد هدایت به بالا

Pretty Buttons Pretty Buttons Pretty Buttons





target="_blank">






ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

کد متحرک کردن عنوان وب


ساعتهای زیبا و فانتزی

بزرگترين مرجع قالب وبلاگ