مطب دکتر یاسی و دوستان

کلی منتظرشدیم تاهاله اومد بعدشم ملیک

حالابگذریم ک من چقدر هاله رو اذیت کردمپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

(هاله ی بارگفت:من ی بار باپاستل گچ ی گلابی کشیدم

من:خودتوکشیدی؟ازاون به بعد من ب هاله میگم گلابی!!)

خب دیگه بلیتارو دادیم و رفتیم تو منو هاله کنارهم نشستیم  

اسم فیلم"یکی برای همه"بود

هاله گفت"یکی"به خودش اشاره کرد بعد گفت"برای همه"و به ماهااشاره کرد 

من:هروقت گفتن یک گلابی برای همه بعدبپروسط

دقیقا یادم نیست ولی اینقد هاله رو اذیت کردم ک ازدستم داشت سکته میکرد

ی پسری جلومون بود مردتیکه هیز هی سرشو میورد عقب نگاهمون میکرد

منم ک روزه؛هاله هم هی اب معدنی رومیگرفت جلوی من کوفتش میکرد بعدمیگفت:خنک بنوشید!

این کرم داره شمامیگید نه!

مامان ملیک رفتن برامون پفیلاخریدن،ایناجلوی من پفیلامیخوردن منم ک روزه!

ملیک بلندشداومد پیش من نشست 

هاله و ملیک پاشدن رفتن ساندویچ خریدن برامون یعنی گازش نزده بودم ک اینایادشون اومد ک سس و نوشابه نخریدن!

ایندفعه منوایدارفتیم خریدیم 

ااومدم گازاولو بزنم ک ملیک گوشیو داددستم گفت نگینه!

نگین:خیلی بی معرفتید یعنی من اینقدارزش نداشتم ک 

ی ساعت عقب تربندازیدش ک منم بیام؟؟

اگه من دیگه باشماهااومدم بیرون!برید بهتون خوش بگذره و... (صداش میلرزید)

من:ای بابا خب نمیشد امروز کلاس نری؟؟

بابا منکه سانسو انتخاب نکردم ملیک انتخاب کرد

خب ما دیگه وقت ازادنداشتیم

درحین حرفیدن:

ملیک نوشابه اموباز کن

هاله سسمو بازکن

اه ملیک اینوبگیر

هاله گفتم بازش کن نگفتم ک بریزش رو ساندویچ خودت

هالــــــــــــــــــه اون سس منه!!

هیچی دیگه هاله نصف سسوریخت روساندویچ خودش بقیه اشوداد من!

بعدشم نوشابه اموگذاشتم رو جالیوانی دسته صندلی تونگو سوراخ بوده همش ریخت رو صندلی!!

من:اه نگین نوشابه ام ریخت چقدرحرف میزنی

نگین:حقــــــــــــــــت بوووووووود!!

اخرشم گوشیو دادم ملیک،ملیک باهاش حرف زد بعدشم هاله گوشیو از ملیک گرفت قطعش کرد!

هاله:این رفتارازنگین بعیدبود!

وهمچنان من میخواستم بزنم توپوز این پسره ی هیز ک برمیگشت مارونگاه میکرد

من باهاله قهربودم رفتم ی صندلی دیگه نشستم  دوباره هاله اومدپیش من نشست

خلاصه هیچی ازفیلم نفهمیدیم

هاله اذیت میکرد من میگفتم:باباابرومونو بردی...ببینم کی اینو اورده؟؟(منظورم هاله بود)

خب دیگه اومدیم بیرون قرارشد مامان ملیک مارو برسونه

راه افتادیم تابرسیم به پارکینگ

کلی پسرتوراهمون بود...عذرمیخوام پسرای عزیز یعنی اینقد بی جنبه وعقده ای هستید ک تا4تادخترمیبینید 

عین ندیدبدیدها نگاشون میکنید؟؟

ی پسره هم تیکه انداخت ک مامان ملیک بدجور جوابشو داد!

توراه هم هاله برای من لقب انتخاب میکرد من شدم کوکب خشتک خودش جواد تنبون ملیک هوشنگ فشنگ ایداهم جعفر کفتر!

توراه پارکینگ:خانوم محترم من شمارونمیشناسم لطفامزاحم نشید!

هاله:بله؟؟ببخشیدمن شمارومیشناسم؟؟

من:نه پس مزاحم نشید

هاله:برو برو

دم پارکینگ ک منتظرمامان ملیک بودیم پسره ک تومغازه بود بر وبرداشت مارو نگاه میکرد 

ماهمه رومونو کردیم اونطرف تامامان ملیک اومدو سوارشدیم

هاله جاشو باایدا عوض کرد ک کنارمن بشینه

من رومو کردم بیرون و:چقدر منظره ی بیرون قشنگه

هاله:یاسی چت شده؟؟چی گفتم مگه؟؟

تو ماشین هم کلی اذیت کردیم بعدهاله رورسوندیم بعد ایدا 

وقتی ایدارفت ملیک اومدعقب خیلی ریلکس خوابیدروپای من!

بعدشم منورسوندن خونه والان اینجادرخدمتتون هستم

هاله توراه:برو بچسب ب همون نگینت اول سال میبینمت

من:تو ب عالمو ادم حسودی میکنی!

واینگونه بود ک بعله!!

یعنی فقط داشتیم دعوامیکردیم منوهاله

پخخخ!


نظرات شما عزیزان:

NeGin
ساعت23:46---30 تير 1392
هاله رو که میشناسی!زود ناراحت میشه!!
yasi:هاله ب هرکسی ک ب من نزدیک بشه حساسیت داره باغ جهان نماکه بودیم گفت:من ب اتوسا و نگین و کل بچه های کلاس مخصوصا ملیکا ک باتومیحرفن حسودی میکنم!


NeGin
ساعت23:25---30 تير 1392
بقیه اش هم میگفتی خوب!!!!حرفایی که100%پشت سرم گفتین!!!
yasi:اخه همشونو یادم نمیاد:دی! باباترش نکن حالا،خبری نبود هاله فقط میگفت تو میری میچسبی ب نگین گفتم من ازاخلاقش خوشم میادگفت چرا؟؟همین دیگه هی میگفت برو بانگن جونت!:دی


NeGin
ساعت23:16---30 تير 1392

yasi:همه اشوخوندی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. yasi . یک شنبه 30 تير 1392 . 22:25

مطب دکتر یاسی و دوستان
ABOUT

همینیم که هستیم!اوه چه جمله ی سنگینی گفتم کمرم شکست! :|
CATEGORIES
TAGS
زیرنویس فیلم Trolls World Tour 2020
☼¶♀قاطي پاتي♀¶☼
پاتوق بچه عشقیا...
black rose
دنیای پر از محبت
♥فاطیما♥
مرگ عاشق
لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲
ERRORSMS
مينو يعني دشت بهشت...!
جیییییییییییییییییییییییغ جیغو
وبلاگ احساسی ها
عشق يعني سرسپردن با وجود
عینک ریبن
ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ
دختری شیشه ای
خدارابــــــــــــــه يادداشتــــــــــــه باش
کلبه ی مجازی مهدی
A girl of rain
نفرت0058
حرف های یه دخترامروزی
کل کل بزرگ دختر پسر سپاهان,تراختور,استقلال,پرسپولیس,...
san niea ba-love
*•.¸★★¸.دختران بد...*•.¸★★¸.
°°°•°°°°•.¸° ๛ےﮚاړ صۅړتے°•.¸¸.°°°•°°
♥♡پسری متفاوت♥♡
ALONE BOY
☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺
ALONE BOY
باما به روزباشید
رنگین کمونیا
یه دختره فضوول...:))
آوای سکوت
زندگی شیرین
علمی
سرگرمی
rgh-music دانلود آهنگهای جدید
کلبه ی خیال من(یاسی)
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که دلمون بخواد... و آدرس setareye5par.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 263
بازدید کل : 31666
تعداد مطالب : 552
تعداد نظرات : 1459
تعداد آنلاین : 1






Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کد هدایت به بالا

Pretty Buttons Pretty Buttons Pretty Buttons





target="_blank">






ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

کد متحرک کردن عنوان وب


ساعتهای زیبا و فانتزی

بزرگترين مرجع قالب وبلاگ