مطب دکتر یاسی و دوستان

از افتخارات گُتم (فاجعه ام)میتونم ب این اشاره کنم که نه شماره ی مخاطب خاصمو دارم،نه ایمیلشودارم،نه ای دی یاهوشو دارم،خودش هم ندارم!!!!نکته ی ظریفی بود!

خیرسرم  فقط یه بار تو فی*سبوک باهاش حرف زدم اونم که هول شدم همه دستورای زبان رو قاتی کردم با خودش گفت طرف چ بیسوادیه نمیتونه دو کلمه انگلیسی صحبت کنه!

یادش بخیر....اصلا حالا ک پست ندارم این خاطذره رو مینویسم...از توی سایت رسمی ادام ادرس فیسبوکشو برداشتم،یه پیج بود...چجوری توضیح بدم...نمیشد ادش کرد...

حالا اونو بیخی، من همه ی گلمبرتا رو اد کردم یهو یکیشون اومد توchatboxـــــَـــم خیلی هم پررو بود گفت تو از طرفدارای منی؟

منم ک هنگ...!! یادم نمیاد چی بهش گفتم ک گفت:منو دوس داری؟

منم باز هنگ!بهش گفتم منو مسخره میکنی...بعدشم بهش گیر دادم ک تو ادام نیستیو واینا....پدر جدشو اوردم جلوچشماش!!

گفت:خیلیا با داتای من فیسبوک میسازن ولی من واقعیم...بهش گفتم چجوری باور کنم گفت Becuse I'm ADAM!!ادامش هم با حروف بزرگ نوشته بود اینو خوب یادمه!

جواب بی سرو تهی بود ک ادام واقعی گاهی اوقات همینطوری جواب میداد!

گفتم:من باور نمیکنم تو ادام باشی! 

یه جوابی داد دو ساعت داشتم میخندیدم!گفت:اسمم ادام لمبرت بابام:ابر لمبرت مامانم:لیلا لمبرت دوس پسرم:سائولی کاسکینن!!

بهش گفتم اخه دیوونه اینو ک هر گلمبرتی میدونه!!

یادم نمیاد اخرش چی شد ولی فرداش ک اومدم چتامونو خوندم ده هزارتا غلط گرامری و املایی پیداکردم!!

یه بارهم خونه ی هاله اینا بودیم،رمزمو هعاله میدونست،تامن رفتم تو اتاق هستی،هاله وملیکا رفتن تو پروفایل من یه شکلک قلب فرستادن برای ادام!!!شانس گند منننننننن همونموقع ادام انلاین بود!!!!گفت:چی؟هستی بهم گفت رفتن تو پروفایل من،منم رفتم لب تاپو ازشون گرفتم براش نوشتم ببخشید دوستام اون شکلکو فرستادن!!!

.

.

.

.

حالا اونو بیخیال...امیدوارم ادام واقعی نبوده باشه...چون ابروم پیشش قیچی قیچی شد...تمام دستور زبان انگلیسیو قیچی قیچی کردم براش.....وای یادم میاد از خجالت سرخ میشم....

حالا اینو بیخیال....من ترجیح میدم با یاد عاغامون زندگی کنم چون قطعا باخودش نمیتونم....ضربه مغزی ناقص میشم......



نظرات شما عزیزان:

aida
ساعت17:04---7 مهر 1392
اخر تو با ادام دیوونه میشی من یقین پیدا کردم که ادی جون خوشمله



بابا بخدا کل دنیا فهمیدن تو عاشق ادی هستی
yasi:ادام عشقمه نفسمه دوسش دارم هورتا اصن دلم میخواد همههههههههههه بدووووونن!!!


احسان
ساعت16:36---7 مهر 1392
اپمممممم

هستی
ساعت23:56---6 مهر 1392
خعلی خعلی باااااااحااال بود.../////////

احسان
ساعت23:25---6 مهر 1392
قشنگ بود مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. yasi . شنبه 6 مهر 1392 . 22:41

مطب دکتر یاسی و دوستان
ABOUT

همینیم که هستیم!اوه چه جمله ی سنگینی گفتم کمرم شکست! :|
CATEGORIES
TAGS
زیرنویس فیلم Trolls World Tour 2020
☼¶♀قاطي پاتي♀¶☼
پاتوق بچه عشقیا...
black rose
دنیای پر از محبت
♥فاطیما♥
مرگ عاشق
لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲
ERRORSMS
مينو يعني دشت بهشت...!
جیییییییییییییییییییییییغ جیغو
وبلاگ احساسی ها
عشق يعني سرسپردن با وجود
عینک ریبن
ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ
دختری شیشه ای
خدارابــــــــــــــه يادداشتــــــــــــه باش
کلبه ی مجازی مهدی
A girl of rain
نفرت0058
حرف های یه دخترامروزی
کل کل بزرگ دختر پسر سپاهان,تراختور,استقلال,پرسپولیس,...
san niea ba-love
*•.¸★★¸.دختران بد...*•.¸★★¸.
°°°•°°°°•.¸° ๛ےﮚاړ صۅړتے°•.¸¸.°°°•°°
♥♡پسری متفاوت♥♡
ALONE BOY
☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺
ALONE BOY
باما به روزباشید
رنگین کمونیا
یه دختره فضوول...:))
آوای سکوت
زندگی شیرین
علمی
سرگرمی
rgh-music دانلود آهنگهای جدید
کلبه ی خیال من(یاسی)
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که دلمون بخواد... و آدرس setareye5par.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 258
بازدید کل : 31661
تعداد مطالب : 552
تعداد نظرات : 1459
تعداد آنلاین : 1






Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کد هدایت به بالا

Pretty Buttons Pretty Buttons Pretty Buttons





target="_blank">






ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

کد متحرک کردن عنوان وب


ساعتهای زیبا و فانتزی

بزرگترين مرجع قالب وبلاگ