مطب دکتر یاسی و دوستان

خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی ناراحتم وحشتناک !!!!!دلم میخواد جیغ بزنم سرمو بکوبم تو دیوار!!ولی فقط میتونم گریه کنم....crybaby emoticon

امروز داشتم تو وبلاگ گلمبرتا(طرفدارای آدام)میگشتم که به وب یه گلمبرت به اسم ایدا رسیدم...حوصله ندارم توضیح بدم فقط وقتی پست هاشو خوندم شوکه شدم،ایدا خودکشی کرده بود!!

نمیدونم بخاطر ادام یا نه از مشکلات زندگیش گفته بود واخرش گفت اگه ادام رو دیدین بهش بگید یه گلمبرت جونشو بخاطر تو داد...

پست بعدی رو دوستش پانته ا گذاشته بود از مرگ ایداگفته بود و عکس جنازه ی ایدا رو گذاشته بود...رفتم211 تا کامنت اون پست رو خوندم....یعنی دلم میخواست ادام میومد و این همه همدردی صمیمانه ی بقیه ی گلمبرتا رو میدید!!یه جوری به ایدا فحش دادن و قیافه اشومسخره اش کردن و بهش توهین کرده بودن که من داشتم شاخ درمیاوردم....بدجور بهش توهین کرده بود:تو ابروی گلمبرتا رو بردی،شبیه گاوی...زشتی...اینا قابل گفتنش بود... اتفاقا بنظر من ایداخیلی هم خوشگل بود...اعصابم خرد شده بدجور...وپست بعدی...عکس قبر ایدا بود...روش نوشته بود ایدا تاجیان...اه اصلا خودتون برید ببینیدتوی لینک زیر:

just adam

روحش شاد...sad crying smiley emoticon

فقط یه چیزی:گلمبرتایی که گفتین ایدا ابروی ما گلمبرتارو برده،شما بافحشایی که دادین بدتر ابرومونو بردین....

جالب اینجاست همونایی که فحش میدادن روشون نشده بود برای پست قبر ایدا کامنت بذارن و عذرخواهی کنن...واقعا خجالت میکشم از اینکه یه همچین گلمبرتای مثلا با ادبی جزء خانواده ی گلمیلی هستن...

..................................................

 

اینم عکس قبر ایداست....

پ.ن:همونطور که روی سنگ قبر میبینید تاریخ تولدش:1999بوده...یعنی همسن من...

بخاطر اجی گلم یه هفته عزای عمومی،پست طنز ممنوع قالب وب هم مشکی...

اروم بخواب خواهر نازم...



نظرات شما عزیزان:

یاسمن
ساعت17:08---19 مهر 1392
صبر کن پاییز

من هنوز حقم را از این روزها نگرفته ام

درنگ کن...

جان آسمان درنگ کن...

نیا....

تمام آرزوها و بچگیهایم

در عبور فصل ها سرگردانند...

کمی درنگ کن

برگ برگ درخت امیدم

هنوز سبزی و تازگی دارند...

(اجی چی شده؟؟)
yasi:یاسی دس رو دلم نذار که خونه!!


پرنيان
ساعت1:52---19 مهر 1392
اين قبره كيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چخبرشده؟؟؟؟؟؟؟

برامنم توضيح بده توروخدااااااااا
یاسی:الان تو وبت میگم


jigily
ساعت21:30---18 مهر 1392
اوخی خدا رحمتش کنه

فى فى
ساعت0:38---18 مهر 1392
سلم دودو وبلاگت خعلىىىىىىى قشنگه.دلم واقعا براى اىدا سوخت باورم نمىشه خونوادشو برادراشو خواهراشو گذاشت رفت واقعا به فکرشون نبود.زندگىه دىگه ىکى مىره ىکى مىاد.روحش شاد و ىادش گرامى باد.
yasi:هی من برات لقبای خوشمل پیدامیکنم هی تو بگو دو دو !!!اونو که میدونم قشنگه :دی اره منم خعلی ناراحتم..
توباز با تبلتت نظرگذاشتی؟؟؟من حوصله ندارم ی های بی نقطه اتو درست کنم!!


احسان
ساعت22:48---17 مهر 1392
عشق دیگه دیگه نمیشه کاریش کرد

aida
ساعت21:28---17 مهر 1392
خدا رحمتش کنه درکش میکنم که چرا این کار رو کرده عشق چشم ادم رو کور میکنه

واقعا ناراحت شدم هم اسم و سن و سال خودم رو داشت


شایان
ساعت18:23---17 مهر 1392
همشو خوندم.اصن حرفم نمیاد.نمیدونم چی بگم..........فقط دارم تاسف میخورم.که اخه چرا؟اصن ینی چی؟بخداا دوست دارم سرمو بکوبم به دیوار.الان میفهمم ایمان به خدا که میگن ینی چی.الان فهمیدم وختی میگن پشتو و پناهت خدا باشه ینی چی.اصن حرفم نمیاد بیخیال............
یاسی:من که داغونم...ازوقتی این خبرو خوندم دیوونه شدم نمیدونم کجام؟دارم چیکارمیکنم؟الان چندشنبه اس؟ایدا هم جزء خانواده ی گلمیلی بود،خواهرمن حساب میشد...روحش شاد...


مینو
ساعت18:15---17 مهر 1392
وااای خاککک به سرم...

اخیییی یاسی منم خیلی داغونم...داغوووووون...سر یه سری مشکلاتِ شخصی که نمیشه گفت..

یهو امکان داره منم به ایدا بپیوندم از شر این زندگی راحت شم
yasi:مینو چی میگی دختر؟؟؟دیگه نبینم این حرفو بزنیا...تو مارو داری!!دوستاتو!!خانوادتو!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. yasi . چهار شنبه 17 مهر 1387 . 16:29

مطب دکتر یاسی و دوستان
ABOUT

همینیم که هستیم!اوه چه جمله ی سنگینی گفتم کمرم شکست! :|
CATEGORIES
TAGS
زیرنویس فیلم Trolls World Tour 2020
☼¶♀قاطي پاتي♀¶☼
پاتوق بچه عشقیا...
black rose
دنیای پر از محبت
♥فاطیما♥
مرگ عاشق
لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲
ERRORSMS
مينو يعني دشت بهشت...!
جیییییییییییییییییییییییغ جیغو
وبلاگ احساسی ها
عشق يعني سرسپردن با وجود
عینک ریبن
ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ
دختری شیشه ای
خدارابــــــــــــــه يادداشتــــــــــــه باش
کلبه ی مجازی مهدی
A girl of rain
نفرت0058
حرف های یه دخترامروزی
کل کل بزرگ دختر پسر سپاهان,تراختور,استقلال,پرسپولیس,...
san niea ba-love
*•.¸★★¸.دختران بد...*•.¸★★¸.
°°°•°°°°•.¸° ๛ےﮚاړ صۅړتے°•.¸¸.°°°•°°
♥♡پسری متفاوت♥♡
ALONE BOY
☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺
ALONE BOY
باما به روزباشید
رنگین کمونیا
یه دختره فضوول...:))
آوای سکوت
زندگی شیرین
علمی
سرگرمی
rgh-music دانلود آهنگهای جدید
کلبه ی خیال من(یاسی)
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که دلمون بخواد... و آدرس setareye5par.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 94
بازدید ماه : 261
بازدید کل : 31664
تعداد مطالب : 552
تعداد نظرات : 1459
تعداد آنلاین : 1






Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کد هدایت به بالا

Pretty Buttons Pretty Buttons Pretty Buttons





target="_blank">






ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

کد متحرک کردن عنوان وب


ساعتهای زیبا و فانتزی

بزرگترين مرجع قالب وبلاگ