مطب دکتر یاسی و دوستان

قانون پنجم نیوتن:دختری که عاشق حداقل یه پسر کوچولوی بین1ماهه تا8ساله نباشه،خراست!!

 

18 روز پیش نفس من برای اولین باررفت مدرسه!!من که درجریان نبودم ولی قطع به یقین میگم معلمشو عاصی کرده!!تا پای دفتر کشیده شده،مامان باباشو خواستن دفتر!!

از بس بداخلاقه این بشر!اینقدر بداخلاقه که بجز عمه و دایی و عمو و خاله هاش مامان بزرگاش و بابابزرگاش و مامان باباشو منو داداشم،دیگه باهیچکس حرف نمیزنه...اینکه من رامش کردم هم جریان داره،تو اتاق عمه اش(دخترعموی من)بودیم یه تردمیل تو اتاق بود این قدش نمیرسید به تردمیل اومده میگه:بیا منو بذار رو این!(اسممو نمیدونست)

من:نمیذارم تو که به من سلام نکردی!

آریا(با داد و عربده):میگم منو بذار روی این زود باش

من:سرمن داد نزن تاوقتی بهم سلام نکنی نمیذارمت روش!

هیچی دیگه اخم کرد(خیلی اخماش بانمکه عزیزممممممممم)رفت نشست یه گوشه،بعد از ده دقیقه:سلام!

من:بگو سلام یاسمن!

آریا:سلام یاسمن!

من:افرین حالا بیا بذارمت رو تردمیل..

واینگونه بود که منو آریا باهم دوست شدیم،از اون موقع تقریبا یه دوسالی میگذره،یه بار اومده بودن خونمون ،شب همگی رفتن بیرون من نرفتم باهاشون،وقتی برگشتن،مامان اریا(دخترعموم):هرچیزی که میخواستیم بخریم آریا میگفت برای یاسمن هم بخرید!!

وقتی رفتیم رستوران سفارش دادیم اریا رفت پیش عمو(بابای من)گفت برای یاسمن هم بخرید!!!

قرررربونش برم ماهه نفسه عشقه بپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/عد از ادام من اریارو دوس دارم!!!تک فرزنده اییییینقد لوسه که حدنداره!وحشتناک هم مغروره!!!!یه بار خیلی شیطونی کرد مامانش زد تو گوشش،اخم کرد رفت تو اتاقش!!!

قیافه ی من:

هرکی جاش بود الان مث چی گریه میکرد!مامانش گفت:همیشه همینطوریه هیچوقت گریه نمیکنه!رفتم تو اتاق ببینم گریه کرده یا نه دیدم اثری از گریه تو صورتش نیست همینطوری که اخم کرده تکیه داده به دیوار!!!

ایییینقد خوش تیپه بزرگ بشه دختر کشی میشه برای خودش!!!!!عاشق نقاشیه،یه بار تو اتاقم بودداشت نقاشی میکشید :

من:من سن تو بودم نقاشیام بهتر از تو بود!

اریا:نبود من:بود 

اریا:نبود

من:بود

اریا:نبود

من:نبود

اریا:بود!!

عزیزم قاطی کرد حواسش نبود چی میگه فقط میدونست باید بامن مخالفت کنه!!من که دلم بحال معلمش سوخت چی میکشه بااین بشر....شاگرد ب این بداخلاقی نداشته تو عمرش...

....sad crying smiley emoticon...



نظرات شما عزیزان:

شایان
ساعت14:13---19 مهر 1392
فامیلمون فوت کرده حوصله ی کامنت گذاشتن ندارم.خودت ببخش
یاسی:خدابیامرزشون غم اخرتون باشه،من انتظاری ندارم راحت باش


شایان
ساعت12:40---19 مهر 1392
جالب بود
یاسی:شایان توهم شدی مثل احسان؟؟


jigily
ساعت11:57---19 مهر 1392
عزیزمممم

احسان
ساعت2:36---19 مهر 1392
حالا خوب شده

احسان
ساعت2:20---19 مهر 1392
این شعر نیست برای کسی که این اتفاق افتاده نوشتم
یاسی:احسان اول ببین میتونی متن ادبی بسازی یا نه!!


احسان
ساعت23:16---18 مهر 1392
اپم

احسان
ساعت22:46---18 مهر 1392
عالی بود مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. yasi . پنج شنبه 18 مهر 1392 . 22:22

مطب دکتر یاسی و دوستان
ABOUT

همینیم که هستیم!اوه چه جمله ی سنگینی گفتم کمرم شکست! :|
CATEGORIES
TAGS
زیرنویس فیلم Trolls World Tour 2020
☼¶♀قاطي پاتي♀¶☼
پاتوق بچه عشقیا...
black rose
دنیای پر از محبت
♥فاطیما♥
مرگ عاشق
لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲
ERRORSMS
مينو يعني دشت بهشت...!
جیییییییییییییییییییییییغ جیغو
وبلاگ احساسی ها
عشق يعني سرسپردن با وجود
عینک ریبن
ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ
دختری شیشه ای
خدارابــــــــــــــه يادداشتــــــــــــه باش
کلبه ی مجازی مهدی
A girl of rain
نفرت0058
حرف های یه دخترامروزی
کل کل بزرگ دختر پسر سپاهان,تراختور,استقلال,پرسپولیس,...
san niea ba-love
*•.¸★★¸.دختران بد...*•.¸★★¸.
°°°•°°°°•.¸° ๛ےﮚاړ صۅړتے°•.¸¸.°°°•°°
♥♡پسری متفاوت♥♡
ALONE BOY
☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺
ALONE BOY
باما به روزباشید
رنگین کمونیا
یه دختره فضوول...:))
آوای سکوت
زندگی شیرین
علمی
سرگرمی
rgh-music دانلود آهنگهای جدید
کلبه ی خیال من(یاسی)
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که دلمون بخواد... و آدرس setareye5par.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 82
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 310
بازدید کل : 31713
تعداد مطالب : 552
تعداد نظرات : 1459
تعداد آنلاین : 1






Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کد هدایت به بالا

Pretty Buttons Pretty Buttons Pretty Buttons





target="_blank">






ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

کد متحرک کردن عنوان وب


ساعتهای زیبا و فانتزی

بزرگترين مرجع قالب وبلاگ