مطب دکتر یاسی و دوستان

خب یکم از مدرسه بگم....راننده سرویس من یه آدم خیلی بی مزه اس!!

موقع برگشت به همه امون یکی یه لواشک میده هرروز،هردفعه هم چیزای چرتو پرت میگه امروز لواشک(مارک به به)که داد گفت:به به بخورید برید ددر!هارهارهار!میدونید جریانش چیه؟؟اون دوتا هم سرویسیم(یکیشون هفتمه اون یکی دوم دبیرستانه)گفتن:اره بگید:

راننده سرویس:دوتا بچه داشتن تو پارک بستنی میخوردن،عرزائیل اومد تو پارک رفت پیش بچه ها گفت :بچه ها چی میخورید؟ بچه هاگفتن به به!(حالا حواسش نبود به به مارک لواشکه اول داستان گفته بود بچه ها بستنی میخوردن)

عزرائیل هم گفت:به به بخورید بریم ددر!!هار هار هار!!

اون دو تا هم هرهرکرکر میخندیدن!!....من خل میشم تامیرسم خونه!!!

تومدرسه هم که هاله و ملیکااعصاب نمیذارن برای آدم!!ملیکا یا رو دستم نقاشی میکشه یا مقنعه امو میکشه یا دفتر-کتابامو خط خطی میکنه هرهرکرکر هم ب کارش میخنده ذوق میکنه...هاله هم که جدیدا خیلی وحشی شده!با مداد نوکی میزنه تو دستم وقتی داریم راه میریم منو میکوبه به دیوار  ،چندشب پیش هم منو نگین و هدیه،رفته بودیم خونه ی هاله اینا که باهم عربی بخونیم(فرداش امتحان داشتیم)...داشتم قواعد رو روی تخته وایت برد مینوشتم یهو احساس کردم قطع نخاع شدم!!!!Bubble bear

یکم که توجه کردم دیدم هاله کتفمو گاز گرفته!!یا داشتم ازش کلمه معنیارو میپرسیدم،میره یه لنگ جوراب منو میپوشه میگه من پایِ یاسمنم!!بخدا قیافه اشم همینطوری شده بودیعنی توهم درحد انفجار هسته ایی هیروشیما!!

من حق ندارم سرمو بکوبم ب دیوار؟؟حق ندارم خودکشی محض کنم؟؟

از دعوای اول سال هاله و ملیکا و نگین هم نگم که ندونید بهتره!فقط درهمین حد بدونید ک این3تا به خون هم تشنه بودن...البت الان اشتی کردن...

یکی دیگه از دستبندام هم هاله سگ خور کرد(کش رفت برای خودش)تاحالا دو تااز دستبندامو برداشته براخودش،من دیگه پشت دستمو داغ کردم ک دستبندامو نشون این ندم!

...مدرسه ی شما چطوره؟؟



نظرات شما عزیزان:

مینو
ساعت20:45---26 مهر 1392
چیزه....اجی من فک میکردم لینکیمت وگرنه هیچوقت انقد پرورو نیستم...

ببشخید..

راستی من دزدی کردم ازوبت...ببشخید

تو هم راحت باش
یاسی:عزیزم وب ماله خودته راحت باش!!درضمن تو لینک بکنی یانکنی بازم عزیزی گلم!


احسان
ساعت17:53---26 مهر 1392
چرا اپ هات نظر ندارن
یاسی:چون دارن خوب هم دارن این پستی ک براش نظرگذاشتی15تانظر داره خوب نگاه کن!


شایان
ساعت22:20---25 مهر 1392
wow!!!!!!!!حالا واسا برگشتم واست تعریف میکنم امسال افتادیم تو چه طویله ای
یاسی:تو فقط بگو مدرسه ی پسرونه!من خودم تا ته اشو رفتم!!طویله ک کمه!


احسان
ساعت20:54---25 مهر 1392
اوباما گوه خورده
yasi:چرااحساس میکنم کامنتت هیچ ربطی ب این پست نداشت؟


هستی
ساعت11:50---25 مهر 1392
سیگار صورتی خوندن داره؟؟؟؟
yasi:پ ن پ شنیدن داره!


احسان
ساعت14:02---24 مهر 1392
خیلی باحال بود مرسی راستی اپم
YASI:اومدم


صادق لیدر
ساعت11:34---24 مهر 1392
خخخخخخخخخ!ما پسرا دنیایی داریم مثل شما نیستیم!
yasi:بابا دنیا!!


هستی
ساعت22:53---23 مهر 1392
ههههههههه عزیزم خدا بهت رحم کنه...مخصوصا با این راننده سرویست....خخخخخخ آدم سرسام میگیره....هههههه مدرسه ی ما که بدتر از اینه.....واااااای نگوووو....تا معلم میره بیرون بچه های کلاس شروع میکنن به خوندن(اینجا گود بای پارتیه جعفره)...اصن یه وضعی
یاسی:گودبای پارتی جعفر ک قدیمی شده ما سیگار صورتی میخونیم :دی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. yasi . سه شنبه 23 مهر 1392 . 20:56

مطب دکتر یاسی و دوستان
ABOUT

همینیم که هستیم!اوه چه جمله ی سنگینی گفتم کمرم شکست! :|
CATEGORIES
TAGS
زیرنویس فیلم Trolls World Tour 2020
☼¶♀قاطي پاتي♀¶☼
پاتوق بچه عشقیا...
black rose
دنیای پر از محبت
♥فاطیما♥
مرگ عاشق
لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲
ERRORSMS
مينو يعني دشت بهشت...!
جیییییییییییییییییییییییغ جیغو
وبلاگ احساسی ها
عشق يعني سرسپردن با وجود
عینک ریبن
ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ
دختری شیشه ای
خدارابــــــــــــــه يادداشتــــــــــــه باش
کلبه ی مجازی مهدی
A girl of rain
نفرت0058
حرف های یه دخترامروزی
کل کل بزرگ دختر پسر سپاهان,تراختور,استقلال,پرسپولیس,...
san niea ba-love
*•.¸★★¸.دختران بد...*•.¸★★¸.
°°°•°°°°•.¸° ๛ےﮚاړ صۅړتے°•.¸¸.°°°•°°
♥♡پسری متفاوت♥♡
ALONE BOY
☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺
ALONE BOY
باما به روزباشید
رنگین کمونیا
یه دختره فضوول...:))
آوای سکوت
زندگی شیرین
علمی
سرگرمی
rgh-music دانلود آهنگهای جدید
کلبه ی خیال من(یاسی)
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که دلمون بخواد... و آدرس setareye5par.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 266
بازدید کل : 31669
تعداد مطالب : 552
تعداد نظرات : 1459
تعداد آنلاین : 1






Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کد هدایت به بالا

Pretty Buttons Pretty Buttons Pretty Buttons





target="_blank">






ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

کد متحرک کردن عنوان وب


ساعتهای زیبا و فانتزی

بزرگترين مرجع قالب وبلاگ