مطب دکتر یاسی و دوستان

یه چیزی بگم ابروی خودمو ببرم؟؟ اینا:عکسای هالوین ادامو ک دیدم تا دوساعت داشتم قربون صدقه اش میرفتم!!

 

کالکشن جدید

مخصوصا این دو تا عکس:

 

عکس  منتشر شده در  اینستگرام

عکس جدید  منتشر  شده  از  ادام  در هالووین در کلاب   Bootsy Bellows

یه نقاش هم روی زمین یه نقاشی سه بعدی از ادام کشیده(این نقاشی واقعیه و از فتوشاپ استفاده نشده):

 

نقاشی 3  بعدی  از  ادام (  این  نقاشی  واقعی  هست )

 

اینم دوتاعکس از سریال گلی :

 

 

پوستر  درست  شده  توسط  یه فن برای سریال  gleeتارزان :Xبوسه

 

سوپرایز  ادام   و  توویت جدیدش

اینم شوهرمه خواستم بهتون معرفیش کنم:دی

 

مقاله ای  از  ادام  در  سایت

فردا قراره یکی از عکسای ادامو برای شینا(دوستم)ببرم ببینه شوهرم چ شکلیه...یعنی کل مدرسه فهمیدن من شوهردارم...

 

من ادام میخوام!!

 

گاهی اینقد میگم من ادام میخوام که هاله و نگین سرشونو میکوبن تو دیوار :دی



نظرات شما عزیزان:

شایان
ساعت16:10---21 آبان 1392
یاسی عصبانی میشود(یا امام)

پوکیدم امروز انقد کامنت گذاشتم هووو.

راستی حالت خوبه سلامتی؟چه خبر از نگین؟!مدرسه خوش میگذره؟گروه هنوز پابرجاست؟
یاسی:مرسی،توچطوری؟اره ولی دیگه ملیکا توگروه نیس


شایان
ساعت13:48---21 آبان 1392
جان بابات این پسره چی میگه؟!

به جان.......وختی دارم کامنتاشو میخونم..(بوق)..
خداوکیلی الان دوس دارم برم با بند کفش خودمو دار بزنم:دی


شایان
ساعت13:46---21 آبان 1392
جان بابات این پسره چی میگه؟!

خداوکیلی الان دوس دارم برم با بند کفش خودمو دار بزنم:دی

به جان.......وختی دارم کامنتاشو میخونم..(بوق)..
یاسی:چرت و پرت میگه، تو با کش دار بزن خودتو مطمئن تره


jigily
ساعت20:06---13 آبان 1392
خو دیوونشون میکنی این بیچاره هارو
یاسی:عادت کردن!!


ashkan
ساعت12:53---13 آبان 1392
یاسمن یه چیز بهت میگم ناراحت نشو منظور بدی ندارم و نمیخوام مسخرت کنم و یا از این جور حرفا ببین یاسمن جان چجوری بهت بگم رفتار یکم مثه بچه هاست خیلی تو فازی اه چرا باید بادادبانه بگم ما که این حرفا رو نداریم خیلی شنگولی ادام یه فرد گی :دی اهل یه کشور خارجی با رفتار اخلاق خیلی خیلی عجیبه نمیخوام امیدتو کور کنم اما اگه بشه و ادام وارد ایران شه فکر میکنی میاد و با تو ازدواج میکنه؟

حالا یه خورده به فکر کن اگه زیاد پیش دوستا و رفیقات از این جور حرفا بزنی کم کم مردم در موردت بد میگن لابد الان میگی گور باباشون واسم فرق نمیکنه اما باید فرق کنه الان که اینو میگی میگن سرگوشش میجنبه و شوهر میخواد دوسسال که بگزره میگن دختره خرابه کلا به راحتی ترشیده میشی ببخشید که بهت اینا رو گفتم کشیدم که میگم



الانم چون اخلاقتو میدونم تو دلت ارزو میکنی که 18 چرخ از رو کلم رد شه اشکال نداره ارزو کن اما هرچی گفتم به خواطر خودت بود اگه میخوای صاحب یه زندگی خوب یه همسر خوب بشی باید سر و سنگین باشی



الانم میدونم داری چی میگی بگم باشه میگم داری میگی این متغیر2 ماهه داره منو نصیحت میکنه :دی

راستی امروز رفتم بدنسازی اسم نوشتم یه خورده تپل تر شم خیلی لاقر شدم انقدر باحاله همه دور برت کمترین قطر بازوشون به 50 سانت میرسه همه یه جوری نیگات میکنن دیروز مرده بهم قرص داد گفتش بخور رو تو تمرین جواب نمیده

ازش پرسیدم خطرناکه گفتش نه پودر که نیس منم کوفت کردم امروز صورتم پر شد دمش گرم خداییش قرصش قاچاقی بود اما چیز باحالی بود
یاسی:برادرم بیا برو قرصاتو بخور وقتشون گذشته باز داری شروور میبافی!


ashkan
ساعت23:44---11 آبان 1392
یاسمن من مدرسه سپاه میرم همون شاهد خودمون فقط بچه های بالا معدل 18 رو راه میدن برای مدارس غیر انتفاعی بالای 19 مجبورم درس بخونم 20 نفر ریاضی فیزیک 20 نفر تجربی و 15 نفر انسانی میگیره رشته های دیگه هم قبول نمیکنه نمیدونی فیزیک چقدر سخته خخخخخ امروز ادبیاتو گند زدم بازم شدم 19 معلممون 2 تا غلطو ندید فردا هم زیست و عربی امتحان دارم لامصب تازه دندونمو پر کردم درد میکنه نمیتونم درس بخونم شب بخیر خانومی
یاسی:باو فهمیدیم زرنگی!


ashkan
ساعت23:39---11 آبان 1392
اخیییییییییییی بالاخره اهنگ وب ایدا رو دانلود کردم مگه پیدا میشد همش فیلتر بود

یاسی دیروز تو خیابون یه دختره رو دیدم کنار ابر بانک بود بیچاره نصف صورتشو و قسمتی از دستش سوخته بود دوتا انگشتش از بس سوخته بود قطعش کرده بودن اما اون طرفه صورتش که نسوخته بود نمیدونی چقدر خوشگل بود حالم یه جوری شد تورو خدا واسش دعا کن خوب بشه به خدا حیفه گناه داره بیچاره خیلی خجالت میکشید اخه چرا باید اینجوری میشد من ازش خوشم اومد اما وقتی نزدیک تر شدم دلم واسش سوخت اخه حیف اون بینی خوش فرمو و چشای سبز و لبای قشنگش نبود از خدا خیلی گله دارم چرا باید این بیچاره اینجوری میشد در حالی که ادامای معتاد و قاتل بی مصرف دیگه هم هستن


یاسی:اشکان انسان :| اشکان مدافع حقوق بشر :|


احسان
ساعت18:42---11 آبان 1392
جالب بود مرسی
راستی اپم بیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. yasi . شنبه 11 آبان 1392 . 15:40

مطب دکتر یاسی و دوستان
ABOUT

همینیم که هستیم!اوه چه جمله ی سنگینی گفتم کمرم شکست! :|
CATEGORIES
TAGS
زیرنویس فیلم Trolls World Tour 2020
☼¶♀قاطي پاتي♀¶☼
پاتوق بچه عشقیا...
black rose
دنیای پر از محبت
♥فاطیما♥
مرگ عاشق
لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲
ERRORSMS
مينو يعني دشت بهشت...!
جیییییییییییییییییییییییغ جیغو
وبلاگ احساسی ها
عشق يعني سرسپردن با وجود
عینک ریبن
ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ
دختری شیشه ای
خدارابــــــــــــــه يادداشتــــــــــــه باش
کلبه ی مجازی مهدی
A girl of rain
نفرت0058
حرف های یه دخترامروزی
کل کل بزرگ دختر پسر سپاهان,تراختور,استقلال,پرسپولیس,...
san niea ba-love
*•.¸★★¸.دختران بد...*•.¸★★¸.
°°°•°°°°•.¸° ๛ےﮚاړ صۅړتے°•.¸¸.°°°•°°
♥♡پسری متفاوت♥♡
ALONE BOY
☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺
ALONE BOY
باما به روزباشید
رنگین کمونیا
یه دختره فضوول...:))
آوای سکوت
زندگی شیرین
علمی
سرگرمی
rgh-music دانلود آهنگهای جدید
کلبه ی خیال من(یاسی)
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که دلمون بخواد... و آدرس setareye5par.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 243
بازدید کل : 31646
تعداد مطالب : 552
تعداد نظرات : 1459
تعداد آنلاین : 1






Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کد هدایت به بالا

Pretty Buttons Pretty Buttons Pretty Buttons





target="_blank">






ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

کد متحرک کردن عنوان وب


ساعتهای زیبا و فانتزی

بزرگترين مرجع قالب وبلاگ