مطب دکتر یاسی و دوستان

دیگه هرکی از قالبم ایراد گرفت یه جوری اسفالتش میکنم که دوتا شاسی بلند کنارهم

 

از روش رد شن!!

 

هم فونتش خوبه هم خوشگله تازه مهم تر از اون پایین اخرین پست صفحه بندی داره!!

 

دیگه از این بهتر عایا؟؟

 

ناشکری نکنید اینم برای ببینید روحیه بگیرید:

 

نمای نزدیک

ادم مگراینکه خوشتیپ باشه کت شلوار بهش بیاد!!!

یک والپیپر زیبا  از   عکسهای   جدید   ادام

...................

 

عکس  منتشر شده در  اینستگرام

این عکس پروفایل ویچتم بود،نگین اومده میگه یاسی عکس پروفایلتو دیدم وحشت کردم

 

گفتم این پسره کیه؟؟

 

ملیکا هم پی ام داد:یاسی این جنه کیه؟پناه برخدا!!

 

یعنی هیچکدومشون نفهمیدن این آدامه!!

.......

 

باز هم اقای کت شلوار!!

  دو  عکس  منتشر شده در  اینستگرام



نظرات شما عزیزان:

شایان
ساعت13:52---22 آبان 1392
خله من که ازش تعریف کردم.چته؟باز قرصاتو سروقت نخوردی زد سرت؟!

ای هی تعریف میکنیم شاکی میشی

.....میگیم باز شاکی میشی.....

اغا تو بگو ما چی کار کنیم تو مث ادم کامنتامونو جواب بدی؟!!!!!!!!
Yasi:ah bijanbe shokhi kardam


شایان
ساعت13:41---21 آبان 1392
به به.چه مرد خوشتیپی!

اغاتون ایشونن؟!ماشا... ماشاا...
Yasi:bare akharet bashe esm aghamuno miyaro khodet midoni Rosh gheirat Daram...


فاطیما
ساعت19:04---16 آبان 1392
راستی ممنون که اومدی وبم یه عالمه نظرگذاشتیفکرکنم واسه همه ی پستام نظرگذاشتیچطوری ازخجالتت دربیامخخخخخخخخخخهههههههههه
یاسی:حالا یه جوری کنار میایم!!


jigily
ساعت9:10---16 آبان 1392


ASHKAN
ساعت21:24---15 آبان 1392
من که معذر خواهی کردم این دیگه واسه چی بود بهم فحش دادی و مسخرم کردی منم جوابتو دادم بعدش دلم نیومد دوباره اومدم ازت معذرت خواهی کردم اگه من دهاتیم چرا اینهمه مدت باهام دوست بودی واقعا فکر میکنی که ادم هیزیم اخه بی مرام من تو تمام عمرم تو زندگیم یکیو بیشتر دوس نداشتم انقدر حالم بد بود که یه بسته مسکنو یه جا خوردم 1 هفت بستری بودم خواستی باحال بودنتو با گرفتن حالم نشون بدی اره اجی جونم موفق شدی

چشم هرچی تو بگی دیگه تو وبت نمیام به خدا نمیدونستم حوصله جوجه دهاتی ای مثه منو نداری

خداحافظ اجی جون
yasI:اشکان بد رو مخم راه رفتی هرچی بخشیدمت دیگه تموم شد،حدخودت رو ندونستی!


احسان
ساعت20:07---15 آبان 1392
منو باادرس جدید لینک کن
یاسی:باشه


احسان
ساعت13:49---14 آبان 1392
جالبه راستی اپم بیا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. yasi . سه شنبه 14 آبان 1392 . 12:46

مطب دکتر یاسی و دوستان
ABOUT

همینیم که هستیم!اوه چه جمله ی سنگینی گفتم کمرم شکست! :|
CATEGORIES
TAGS
زیرنویس فیلم Trolls World Tour 2020
☼¶♀قاطي پاتي♀¶☼
پاتوق بچه عشقیا...
black rose
دنیای پر از محبت
♥فاطیما♥
مرگ عاشق
لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲
ERRORSMS
مينو يعني دشت بهشت...!
جیییییییییییییییییییییییغ جیغو
وبلاگ احساسی ها
عشق يعني سرسپردن با وجود
عینک ریبن
ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ
دختری شیشه ای
خدارابــــــــــــــه يادداشتــــــــــــه باش
کلبه ی مجازی مهدی
A girl of rain
نفرت0058
حرف های یه دخترامروزی
کل کل بزرگ دختر پسر سپاهان,تراختور,استقلال,پرسپولیس,...
san niea ba-love
*•.¸★★¸.دختران بد...*•.¸★★¸.
°°°•°°°°•.¸° ๛ےﮚاړ صۅړتے°•.¸¸.°°°•°°
♥♡پسری متفاوت♥♡
ALONE BOY
☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺
ALONE BOY
باما به روزباشید
رنگین کمونیا
یه دختره فضوول...:))
آوای سکوت
زندگی شیرین
علمی
سرگرمی
rgh-music دانلود آهنگهای جدید
کلبه ی خیال من(یاسی)
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که دلمون بخواد... و آدرس setareye5par.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 253
بازدید کل : 31656
تعداد مطالب : 552
تعداد نظرات : 1459
تعداد آنلاین : 1






Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کد هدایت به بالا

Pretty Buttons Pretty Buttons Pretty Buttons





target="_blank">






ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

کد متحرک کردن عنوان وب


ساعتهای زیبا و فانتزی

بزرگترين مرجع قالب وبلاگ