مطب دکتر یاسی و دوستان

دختر:برو دیگه نمیخوامت دیگه تمومه

پسر:عشقم من بدون تو میمیرم چرا نمیفهمی

دختر:دیگه ازت خسته شدم عشقت برام تکراری شده..وتلفن را قطع کرد

پسرخیلی افسرده و ناراحت میره تو اتاقش چشمش میفته به مانتیتور کامپیوتر عکس عشقشو میبینه اشک تو چشماش جمع میشه

اهنگ مورد علاقه ی عشقشو میذاره و گوش میده دیگه اشکاش تاب نمیارن و میریزن پسز احساس میکرد یه تکه از وجودشو از دست داده

اون شب پسر خوابش نبرد به دختر پیام داد:

الان که این پیامو میخونی جسمم باهات غریبه شده ولی دلم همیشه دوستت داره  به امیدبیداری جسم ها خداحافظ برای همیشه

به طرف پنجره ی بزرگ اتاقش میره ساعت دقیقا 3:34بود که در سکوت وتاریکی خودش رو پرت کرد پایین،پسربرای همیشه تو تنهایی مرد.

صبح مادرپسرطبق عادت همیشگی به اتاق پسرش رفت  تا بیدارش کنه اما پسررو ندید تلفن همراه پسر که پیاپی و مدام زنگ میخورد

توجهش رو جلب کرد به سمت گوشی رفت،دختری مدام داشت تماس میگرفت.چشم مادرپسر به پیامی افتاد که همون دخترفرستاده بود:

عزیزم،عشقم، بخدا شوخی کردم من هنوز دوستت دارم مثل همیشه عاشقتم خواهش میکنم عشقم فقط یه فرصت توروخدا...

اون پیام دقیقا ساعت3:35 ارسال شده بود...

مادر پسر به طرف پنجره ی اتاق رفت که کاملا باز بود به بیرون نگاه کرد و چیزی که میدید رو باور نمیکرد...

کش شلوار پسر به بندلباسی همسایه گیر کرده بود...

آره اون پسر هنوز زنده بود!!!

دیوونه هم خودتونید :|

اینو برا ایدا تعریف کردم وسطش هم میخندیدم ولی این ک ایکیوش پایینه نفهمید تا تا دوخط اخر یه جوری با داستان انس گرفت وقتی همه اشو گفتم اینقد فحشم داد ! :))))



نظرات شما عزیزان:

jigily
ساعت21:26---1 آذر 1392
یاسی سلووممم!!!!!!شرمنده من یه مدت نبودم ولی الان در خدمتم بی من که خودتو نکشتی؟؟؟؟؟؟؟؟
yasi:نه ب موقع اومده یه ثانیه دیرترمیومدی یاسی جونتو از دست میدادیاا!!


اشکان
ساعت20:15---28 آبان 1392
یاسی دلم از خیلیا بدجور گرفته دوس پسر ایدا اومده بهم فحش میده

یاسی بهش بگو الهی خوشبخت شن



خدانگهدار


yasi:اشکان ایدا دوس پسرنداره تو هم لوس نشو دیگه!!


اکشان
ساعت20:19---27 آبان 1392
سرمن؟هه

من که مثهه خودش بودم حداقلش من مثه اون نیستم شاید دلم از خیلی ها بگیره اما به تنها کسی که اسیب میزنم خودمم یه جورایی میشه گفت در ین مورد فقط زورم به خودم میرسه این دلیل نمیشه که چون من شکست عشقی خوردم باید کس دیگه هم اسیب ببینه





اره راست میگی ظعیف بودم سر یه روز رابطه اینجوری شدم بیشتر میموند و بعد اینکارو میکرد فک کن چقدر عذاب میکشیدم

اما راستشو بخوای خیلی دوسش داشتم نخند

نمدونم چرا اما یه جورایی بهش وابسته شدم نمیگم الان ندارم الان دوستش دارم خودمم فهمیدم که بهونه میگیره میخواد از دستم یه جور خلاص شه



خاک توسرم



حالا خوشگل بود ؟ارزش پاره کردن این چند تو رگ و مویرگو داشت؟




Yasi:bande khoda akhe b ki del mibandi ma dokhtara to in sen sargarmimon sarkar gozashtane mardome az. Khoda k benhon nis az to che penhoon az hamoon avalesh midonestam daee sarekaret mizare vali hoselam nashod behet begam


اکشان
ساعت14:09---27 آبان 1392
من پسر خاله ندارم شوخی کردم یکی دارم منتها زن داره 20 و خورده ای سنشه با ایدا چیکار داره چجوری باهاش ححرف زد نه شمارشو داشت نه ادرس وبشو

فحش داد؟

یا مثه ادم صحبت کرد البته از اون بعیده فحش نده 3 تا 4 سال پیش دبیرستان و راهنمایی قاطی بود من اول راهنمایی بودم اونم پیش دانشگاهی با پسره دعواش شد اعصابش خورد بود پرهامگفت چته گفتش مادرتو.....

پرهام با نگاهی مظلومانه به من رفیقش گفت این چثدر بی ادبه رفیقش گفت اینو ولش کن این به مادر خودشم فحش میده



تازشم من که نمیدونم چی گفت اما هرچی گفت حقشه بعد کاری که با من کرد میخوای فحشم نخوره؟:


Yasi:baw fahmidim pesar khalat biadabe nemikhad tozih bedi!!!bebin aida dar har Hal doste mne va u hagh nadari behesh tohin koni oftad?ghablan yeki aida ro sare kar gozasht onam sare u talafi Karrd to ghadet oskol bazi dar ovordi fk nemikardam inghad zaEF Bashi


اکشان
ساعت21:45---26 آبان 1392
کصافت چرا اینو نوشتی هرکی ندونه من که میدونم این قضیه مربوط میشه به منو و ایدا میشه مسخرم نکن اره ایدا گیرم اورد اما من دوسش داشتم در ضمن به خدامن رگمو زدم حالا چون نمردم باید تنبیه شم به خدا بابام بدونه این کارو کردم منو از کل دنیای مجایزو اینترنت محروم میکنه بابام فکر میکنهه دستم در رفته با یه دست بند فعلا جلوشو گرفتم که نفهمه اون پرهام نامرد که به مامانم همچیو گفت



نخند محرمه به من میخندی به ریش پدرت میخندی به بزرگواری این روزای سوگوار نخند
Yasi:babaye mn Rish nadare!!darzemn mn lot nadadam khodet khodeto lo midi?Boro beporss pesarkhalat b aida chi gofte ta befahmi chera ino neveshtam


aida
ساعت19:11---26 آبان 1392
دک موووووووووووو
Yasi:baw hadeaghal English benevis aberomono bordi


شایان
ساعت15:29---26 آبان 1392
خخخخخخخخخخخ.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. yasi . یک شنبه 26 آبان 1392 . 15:4

مطب دکتر یاسی و دوستان
ABOUT

همینیم که هستیم!اوه چه جمله ی سنگینی گفتم کمرم شکست! :|
CATEGORIES
TAGS
زیرنویس فیلم Trolls World Tour 2020
☼¶♀قاطي پاتي♀¶☼
پاتوق بچه عشقیا...
black rose
دنیای پر از محبت
♥فاطیما♥
مرگ عاشق
لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲
ERRORSMS
مينو يعني دشت بهشت...!
جیییییییییییییییییییییییغ جیغو
وبلاگ احساسی ها
عشق يعني سرسپردن با وجود
عینک ریبن
ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ
دختری شیشه ای
خدارابــــــــــــــه يادداشتــــــــــــه باش
کلبه ی مجازی مهدی
A girl of rain
نفرت0058
حرف های یه دخترامروزی
کل کل بزرگ دختر پسر سپاهان,تراختور,استقلال,پرسپولیس,...
san niea ba-love
*•.¸★★¸.دختران بد...*•.¸★★¸.
°°°•°°°°•.¸° ๛ےﮚاړ صۅړتے°•.¸¸.°°°•°°
♥♡پسری متفاوت♥♡
ALONE BOY
☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺
ALONE BOY
باما به روزباشید
رنگین کمونیا
یه دختره فضوول...:))
آوای سکوت
زندگی شیرین
علمی
سرگرمی
rgh-music دانلود آهنگهای جدید
کلبه ی خیال من(یاسی)
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که دلمون بخواد... و آدرس setareye5par.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 100
بازدید ماه : 267
بازدید کل : 31670
تعداد مطالب : 552
تعداد نظرات : 1459
تعداد آنلاین : 1






Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کد هدایت به بالا

Pretty Buttons Pretty Buttons Pretty Buttons





target="_blank">






ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

کد متحرک کردن عنوان وب


ساعتهای زیبا و فانتزی

بزرگترين مرجع قالب وبلاگ