مطب دکتر یاسی و دوستان

خب تاحالا خیلی از مدرسمون تعریف کردم ولی هیچ وقت اون جنبه اشو نگفته بودم!!الان هم هاله اصرار کرد ک بگم وگرنه عمرا نمیگفتم!

امروز زحل اب انار اورده بود هاله حمله کرد بهش ازش قاپید منم افتادم دنبال هاله که ازش بگیرمش،هاله منو گرفته بود طناز هم ول میچرخید هاله بطری رو گرفت داد ب طناز گفت طنازززززز بروووو

طناز رفت کلاس سومِ دو!من زدم تو شکم هاله،ولم کرد رفتم سراغ طناز بطری رو گرفتم و دویدم سمت کلاس هفتمیا هاله هم اومد دنبالم اینقد هم دیگه رو زدیم و خندیدم اخرش توافق کردیم نوبتی بخوریمش،من نصف بطریو خوردم نوبت هاله که شد خنده اش گرفت همه ی اب انارو تف کرد رو من!!الان هم ک اینجاهستم بو انار میدم!

توجه:ما اب انار نخورده نیستیم ولی چون کل کل کردن و زدن هم دیگه خیلی حال میده  بخاطر همه چیز  اینکارارو میکنیم!

خب حالا میریم سر موضوع اصلی!

توی مدرسمون یکی از توالتا درش مجهز به سیستم ضد سرقته!یعنی اگه ده بار هم قفلش کنی ،یکی بیاد در بزنه،درش باز میشه!

امروز زنگ اخرورزش داشتیم ورزش هم یعی به قول معلم ادبیاتمون زنگ راحت!

هاله رفت دسشویی تا اون در معروفو قفل کرد من با لگد زدم تو دره،باز شد

هاله:یـــــــــــــــاسی نکن تورو خدا(داشت میخندید)

دوباره درو بست  دو باره بالگد بازش کردم همچنان هاله:یاسی جون مادرت نکن

هیچی دیگه اخرش رفت تو ی توالت دیگه

یا اینکه اسپری ملیکا رو پیدا کردم  به الناز گفتم الی برگرد(الناز جلوم میشینه) تا برگشت بهش اسپری زدم بدبخت شوک شد

کلا امروز خیلی اذیت کردم!نگین خل شده بود!

سرزنگ دینی سردرد داشت ،داشتم باهاش حرف میزدم یهو میگه گوووووگوووولی!!بعد لپمو میکشه!میگم چت شده؟؟میگه چشمات خیلی گوووگوولی شدن!

سرزنگ ادبیات هم ادای گلی(بچه خرخون لووسه بدرد نخوره کلاس)رو دراوردیم اینقد خندیدیم......فردا هم میریم اردوووووووووووووووووووووو!!!!!

بعدش هم میبرنمون هفت خوان(یکی از رستورانای بزرگ شیراز)نهار میخوریم (الان پز دادمااااااااااااا)

 

موبایلم هم میبرم!!فقط دعا کنید نگردنمون!

.

.

.

.

.

و دیگه اینکه...هیچی دیگه همیــــــــــــن!!



نظرات شما عزیزان:

aida
ساعت18:06---5 آذر 1392
خخخخخخخخخ خول و چل
یاسی:مرض


شایان
ساعت19:11---4 آذر 1392
خوش بگذره ایشاا...!میگم مینو ایول بابا ایول اینکاره ای هاااا!

مینو{فوق تخصص کار های سری}
ساعت18:04---4 آذر 1392
یاسی یه بسته چیپس بخر...یه کمشو بخور...گوشیتو قایم کن توس و وقت اومدن در کمال خونسردی چیپس بخور..جواب میده
یاسی:ایوووول مینو!!عاشق مختم!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. yasi . دو شنبه 4 آذر 1392 . 17:4

مطب دکتر یاسی و دوستان
ABOUT

همینیم که هستیم!اوه چه جمله ی سنگینی گفتم کمرم شکست! :|
CATEGORIES
TAGS
زیرنویس فیلم Trolls World Tour 2020
☼¶♀قاطي پاتي♀¶☼
پاتوق بچه عشقیا...
black rose
دنیای پر از محبت
♥فاطیما♥
مرگ عاشق
لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲
ERRORSMS
مينو يعني دشت بهشت...!
جیییییییییییییییییییییییغ جیغو
وبلاگ احساسی ها
عشق يعني سرسپردن با وجود
عینک ریبن
ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ
دختری شیشه ای
خدارابــــــــــــــه يادداشتــــــــــــه باش
کلبه ی مجازی مهدی
A girl of rain
نفرت0058
حرف های یه دخترامروزی
کل کل بزرگ دختر پسر سپاهان,تراختور,استقلال,پرسپولیس,...
san niea ba-love
*•.¸★★¸.دختران بد...*•.¸★★¸.
°°°•°°°°•.¸° ๛ےﮚاړ صۅړتے°•.¸¸.°°°•°°
♥♡پسری متفاوت♥♡
ALONE BOY
☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺
ALONE BOY
باما به روزباشید
رنگین کمونیا
یه دختره فضوول...:))
آوای سکوت
زندگی شیرین
علمی
سرگرمی
rgh-music دانلود آهنگهای جدید
کلبه ی خیال من(یاسی)
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که دلمون بخواد... و آدرس setareye5par.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 236
بازدید کل : 31639
تعداد مطالب : 552
تعداد نظرات : 1459
تعداد آنلاین : 1






Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کد هدایت به بالا

Pretty Buttons Pretty Buttons Pretty Buttons





target="_blank">






ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

کد متحرک کردن عنوان وب


ساعتهای زیبا و فانتزی

بزرگترين مرجع قالب وبلاگ