مطب دکتر یاسی و دوستان

سلام این پست بوسیله ی دستان هنرمند یاسی نوشته میشه!!

چندوقت پیش باهاله قرارگذاشتیم بریم باغ دلگشا

خب سرساعت اماده شدمو سوارماشین شدم ک برم باغ

رفتیم ولی هرکاری کردم نتونستم درباغوپیداکنم هاله بهم زنگیدگفت یاسی کجایی؟؟جریانوبهش گفتم 

گفت توکجایی؟؟گفتم من کنار ی ایستگاه اتوبوس پیش ماشینمونم بالاترهم یه سوپرتلفنیه

گفت من پیش سوپرتلفنیم ولی کنار ایستگاه تورونمیبینم؟؟

جاتون خالی دوساعت حرف زدیم بعد من گوشیو دادم ب ددی گرامی که با ددی گرامی هاله بحرفه و اونجابود

که فهمیدیم من اشتباه شنیدم وقرار توباغ جهان نمابود نه دلگشا!!Avazak.ir131 شکلک های یاهو (4)

یعنی زمین الان بیامنوبخور!

خلاصه رفتیمو هاله و هستی(سیس هاله)رودیدیم جالب اینجابود که منو هاله هردوتامون شال و شلوارمون سفیدبود!!Avazak.ir161 شکلک های یاهو (4)

خب دیگه یکم بعدهم فرانک دوست هاله وهستی اومد و گشتیمو حرفیدیمو غیره!!

بعدرفتیم کافی شاپ باغ،نشستیم اونطرف تر یه گله پسربود اینقد سروصدامیکردن دلم میخواست بگم اقایون اشتباه اومدید طویله ازاون طرفه!!

ولی خب مراعات بقیه رو کردم

منوهاله شیک شکلاتی سفارش دادیم فرانک شیک شکلات بابیسکوئیت هستی هم اب انار(بده توجریان میذارمتون؟؟)

دوتاپسراز همون له کناری پاشدن اومدن طرف ما یکیشون ایستاد بود اون یکی از شونه اون یکی اویزون بود...من میگم ایناازباغ وحش فرارکرده بودن شمامیگید نه!!!Avazak.ir46 شکلک های یاهو (2)

پسره ک مث درخت ایستاده بود گفت شمامافیا بلدین؟؟

هستی ک فداش شم هنگ کرده بود هی میگفت:چی؟؟چیا؟؟چی بلدیم؟؟

منوهاله نگاشون میکردیم ک فرانک به سمت گله اشاره کرد گفت:بفرمایید!!

پسره گفت :بلدنیستید؟؟

فرانک همچنان:بفرمایید!

رفتن ماهم  یکم بعدپاشدیم رفتیم

.

.

.

.

.

.

.

.

.

دنبال چی میگردید؟؟خب رفتیم خونه هامون دیگه!Avazak.ir82 شکلک های یاهو (2)

تاپستی دیگر شماراب خدای بزرگ و مهربان میسپارم!!بووووق!!Avazak.ir smili43 تصاویر زیباسازی وبلاگ (2)



نظرات شما عزیزان:

NeGin
ساعت19:42---28 تير 1392

yasi:دلت سووووووز بیاد!


NeGin
ساعت19:05---28 تير 1392
واقعا که....کی رفتین وبهم نگفتین؟!خیلی بدین!
yasi:هاله گفت میخواد منوتنهاببینه ب من چه برو یقه ی هاله روبگیر:p


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. yasi . جمعه 28 تير 1392 . 18:19

مطب دکتر یاسی و دوستان
ABOUT

همینیم که هستیم!اوه چه جمله ی سنگینی گفتم کمرم شکست! :|
CATEGORIES
TAGS
زیرنویس فیلم Trolls World Tour 2020
☼¶♀قاطي پاتي♀¶☼
پاتوق بچه عشقیا...
black rose
دنیای پر از محبت
♥فاطیما♥
مرگ عاشق
لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲
ERRORSMS
مينو يعني دشت بهشت...!
جیییییییییییییییییییییییغ جیغو
وبلاگ احساسی ها
عشق يعني سرسپردن با وجود
عینک ریبن
ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ
دختری شیشه ای
خدارابــــــــــــــه يادداشتــــــــــــه باش
کلبه ی مجازی مهدی
A girl of rain
نفرت0058
حرف های یه دخترامروزی
کل کل بزرگ دختر پسر سپاهان,تراختور,استقلال,پرسپولیس,...
san niea ba-love
*•.¸★★¸.دختران بد...*•.¸★★¸.
°°°•°°°°•.¸° ๛ےﮚاړ صۅړتے°•.¸¸.°°°•°°
♥♡پسری متفاوت♥♡
ALONE BOY
☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺
ALONE BOY
باما به روزباشید
رنگین کمونیا
یه دختره فضوول...:))
آوای سکوت
زندگی شیرین
علمی
سرگرمی
rgh-music دانلود آهنگهای جدید
کلبه ی خیال من(یاسی)
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که دلمون بخواد... و آدرس setareye5par.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 234
بازدید کل : 31637
تعداد مطالب : 552
تعداد نظرات : 1459
تعداد آنلاین : 1






Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کد هدایت به بالا

Pretty Buttons Pretty Buttons Pretty Buttons





target="_blank">






ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

کد متحرک کردن عنوان وب


ساعتهای زیبا و فانتزی

بزرگترين مرجع قالب وبلاگ