مطب دکتر یاسی و دوستان

کلا از با ادبی گلمبرتا خوشم میاد!

گلمبرتا و بیلبرا باهم میونه ی خوبی ندارن!اصلا میونه ندارن!درحد صفر!

ولی گلمبرتا توهین نمیکنن به جاستین مگر اینکه اونا به ادام بی احترامی کنن!

به عقاید هم احترام میذاریم!

مثلا من گلمبرتم ایدا بیلبره!

هروقتم بحث سر ادام و جاستین میشه،من میگم:بیشین بینیم باو!

و بحث تموم میشه!

دیکتاتور بزرگی هستم واسه خودم ^_^

و دیگه اینکه...این:

این همونیه که من ازش متنفرم!سمت چپیه رو میگما O_o

ایشو کلی ازبورن هستن که بعد از بهم زدن با دوس پسر گور به گور شده اش! با ادام بعد از فشن شو میرن بیرون!

خب اخه خواهر من(خدانکنه بلا به دور)میخوای حرص BFقبلیتو در بیاری چیکار شوهر من داری!!

چرا از شوهر مردم استفاده میکنی؟

خب اخه یه نگا به قد خودت بعد قد ادام بنداز !؟!!

ادام هم بدش نیومده!ادام بهت میگم ولش کن!

یعنی به خون کلی تشنه ام!



نظرات شما عزیزان:

aida
ساعت19:15---24 اسفند 1392
بلهههههههههه من فکر کنم بیشتر از 200 باشن نه ؟؟؟؟؟؟ خخخخخخخ
yasi:اره عزیزم تا کور شود چشم حسود و بخیل


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. yasi . شنبه 24 اسفند 1392 . 16:2

مطب دکتر یاسی و دوستان
ABOUT

همینیم که هستیم!اوه چه جمله ی سنگینی گفتم کمرم شکست! :|
CATEGORIES
TAGS
زیرنویس فیلم Trolls World Tour 2020
☼¶♀قاطي پاتي♀¶☼
پاتوق بچه عشقیا...
black rose
دنیای پر از محبت
♥فاطیما♥
مرگ عاشق
لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲
ERRORSMS
مينو يعني دشت بهشت...!
جیییییییییییییییییییییییغ جیغو
وبلاگ احساسی ها
عشق يعني سرسپردن با وجود
عینک ریبن
ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ
دختری شیشه ای
خدارابــــــــــــــه يادداشتــــــــــــه باش
کلبه ی مجازی مهدی
A girl of rain
نفرت0058
حرف های یه دخترامروزی
کل کل بزرگ دختر پسر سپاهان,تراختور,استقلال,پرسپولیس,...
san niea ba-love
*•.¸★★¸.دختران بد...*•.¸★★¸.
°°°•°°°°•.¸° ๛ےﮚاړ صۅړتے°•.¸¸.°°°•°°
♥♡پسری متفاوت♥♡
ALONE BOY
☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺
ALONE BOY
باما به روزباشید
رنگین کمونیا
یه دختره فضوول...:))
آوای سکوت
زندگی شیرین
علمی
سرگرمی
rgh-music دانلود آهنگهای جدید
کلبه ی خیال من(یاسی)
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که دلمون بخواد... و آدرس setareye5par.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 239
بازدید کل : 31642
تعداد مطالب : 552
تعداد نظرات : 1459
تعداد آنلاین : 1






Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کد هدایت به بالا

Pretty Buttons Pretty Buttons Pretty Buttons





target="_blank">






ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

کد متحرک کردن عنوان وب


ساعتهای زیبا و فانتزی

بزرگترين مرجع قالب وبلاگ