مطب دکتر یاسی و دوستان

ایشون شوهر جدید بنده هستن!!!!(فک کنم باید پست قبلیو پاک کنم)

تبادل لینک رایگان

 

 

دارن هایس (خانم هایس هستم!) 41 ساله!و اینکه...ایشون ga*y(همجن*سگرا)هستن(یعنی من از هرکی خوشم میاد هم سنش بالاست هم ga*yهست!)

ترجمه فارسی بیوگرافیشو پیدا نکردم ولی با اندک دانش انگلیسیم یه چیزایی از بیوگرافی انگلیسیش فهمیدم:

متولد 8may سال:1972(1350) سن:41

استرالیایی خواننده و ترانه نویس،ga*yهست یه بار ازدواج منجر به طلاق داشته اولیش نمیدونم مرد بوده کسی که باهاش ازدواج کرده یا نه ولی در سال2006 با ریچارد (دوس پسرش)ازدواج کرد هنوزم باهم هستن(َشوهرم شوهر داره :P)

یعنی این از وضعیتش از ادام هم بدتره!با طرف ازدواج هم کرده!

بقیشم نخوندم من یه راست رفتم تو personal life ببینم زن داره یا نه!که گندش دراومد شوهر داره!

موزیک ویدئوی  stupid mistake هم حتما دانلود کنید با روح و روانتون بازی میکنه!

 

Download

.............

الان دچار سردرگمی شدم! تو یه وب سایتی یه بیوگرافی نصفه ولی به زبان فارسی پیدا کردم نوشته بود بعد از طلاقش از کلبی(زن بوده ها)(بیشتر اهنگ های البومشم درمورد جداییشون و رنج هایی که دراین مورد کشیده هست...الهی!!!!)

خب داشتم میگفتم،نوشته بود ک بعد از جداییش از کلبی با ریچارد ازدواج کرد!

حالا من میترسم اطلاعات غلط داده باشم و ریچارد زن بوده باشه!ولی تو ویکی پدیا نوشته بود:

 He married (via a civil partnership) his boyfriend of two years, Richard Cullen, on19 June 2006

اینم بود:

 Hayes started coming out as g*ay to friends and the head of his label, Sony, in the

early 2000s

این یکی رو دیگه نمیتونم ترجمه کنم!

(دارن آبروتو بردم :D)



نظرات شما عزیزان:

jigily
ساعت1:32---9 ارديبهشت 1393
یه شوهر درس حسابی پیدا نکردی دلمون خوش شه هااااا
یاسی:شوهر درست و حسابی گیر نمیاد که!!


aida
ساعت16:50---25 اسفند 1392
نوچ نوچ نوچ ای خدا ....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. yasi . یک شنبه 25 اسفند 1392 . 11:21

مطب دکتر یاسی و دوستان
ABOUT

همینیم که هستیم!اوه چه جمله ی سنگینی گفتم کمرم شکست! :|
CATEGORIES
TAGS
زیرنویس فیلم Trolls World Tour 2020
☼¶♀قاطي پاتي♀¶☼
پاتوق بچه عشقیا...
black rose
دنیای پر از محبت
♥فاطیما♥
مرگ عاشق
لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲
ERRORSMS
مينو يعني دشت بهشت...!
جیییییییییییییییییییییییغ جیغو
وبلاگ احساسی ها
عشق يعني سرسپردن با وجود
عینک ریبن
ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ
دختری شیشه ای
خدارابــــــــــــــه يادداشتــــــــــــه باش
کلبه ی مجازی مهدی
A girl of rain
نفرت0058
حرف های یه دخترامروزی
کل کل بزرگ دختر پسر سپاهان,تراختور,استقلال,پرسپولیس,...
san niea ba-love
*•.¸★★¸.دختران بد...*•.¸★★¸.
°°°•°°°°•.¸° ๛ےﮚاړ صۅړتے°•.¸¸.°°°•°°
♥♡پسری متفاوت♥♡
ALONE BOY
☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺
ALONE BOY
باما به روزباشید
رنگین کمونیا
یه دختره فضوول...:))
آوای سکوت
زندگی شیرین
علمی
سرگرمی
rgh-music دانلود آهنگهای جدید
کلبه ی خیال من(یاسی)
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که دلمون بخواد... و آدرس setareye5par.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 257
بازدید کل : 31660
تعداد مطالب : 552
تعداد نظرات : 1459
تعداد آنلاین : 1






Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کد هدایت به بالا

Pretty Buttons Pretty Buttons Pretty Buttons





target="_blank">






ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

کد متحرک کردن عنوان وب


ساعتهای زیبا و فانتزی

بزرگترين مرجع قالب وبلاگ