مطب دکتر یاسی و دوستان

من کلا تو عمرم پسر خوب ندیدم و نخواهم دید!!(آلبته بجز ادام)

مثال میزنم:

اینا که تو خیابونن ادم میترسه ازکنارشون رد شه یه طومار متلک بار آدم میکنن اینا هیچی!

میریم سر اوندسته از پسرای به ظاهر خوب!

چرا راه دور بریم همین پسر خاله های خودم!

اینا خدای دینن!!به دخترا نگاه نمیکنن متلک نمیندازن و...

ولی...ولی...

ولی زبون دارن دومترررررررررر!!

متلک نمیندازن ولی تامیتونن اذیت میکنن!

کارشونم اذیت کردن دخترای فامیله!

البته منکه تجربه نداشتم چون اصلا ازشون خوشم نمیاد باهاشون هم حرف نمیزنم

ولی در این حد میدونم که دختر داییم به خونشون تشنه اس!

همین دیگه....واینکه به این نتیجه رسیدم که اصلا پسر خوب وجود نداره!(البته بجز ادام)



نظرات شما عزیزان:

faezeh dooste zahra
ساعت9:54---24 ارديبهشت 1393
یاسی جون سلام...خوب بابا نذار اینارو زهرا بی جنبه اس عین خر تیتاپ خورده ذوقیده نمیدونی چه ایمیلی واسه من فرستاده... البته به نظرم باید یه چندتا فحش نون وآبدار هم میذاشتی که دل ما حسابی خنک شه...بعدشم اینا کجاقیافشون خوبه سربه زیره؟؟؟هر چی باشه اینا وولک آبدانن دیگه کاکو...موفق باشی...
yasi:فائزه؟من اگه یه وقت بگم اینا قیافشون خوبه میرم ده بار دهنمو اب میکشم!!نه دیگه یه وقت دیدی ادرس وبمو پیداکردن!اونوقت...نه دیگه نذار بگم!بعدشم....اخه اینا کجا ابادانین؟؟چرا دروغ میگی؟/زهرا تو باز رفتی مغز اینو شست و شو دادی؟؟


zari
ساعت15:57---23 ارديبهشت 1393
آهان راستی یه چیزی!این پسر خاله های تو کی شده که تیکه نندازن!من که تاراه میرفتم بهم تیکه مینداختن فک کنم توچون خیلی باهاشون سر و سنگین تر از من بودی کاری بهت نداشتن!!!

بازم مرسیییییییییاسی:اینا جرئت ندارن به من تیکه بندازن مخصوصا سر جریان دست خط اقای.ع و اون برخوردی که من تو واتس اپ با خپل داشتم ...؟!!؟جات خالی تو واتس اپ اینقدر خپلو له کردم!!خارش دلبندم!!


zari
ساعت15:37---23 ارديبهشت 1393
وااااای یاسی عاشقتم اینقد ذوق کردم که نمیدونم چی بگم!!!!

یاسی:زری من رمز ایمیلم رو گم کردم ملیک برام ایمیل ساخت ...هیچی دیگه جرئت نمیکنم به کسی ایمیل بدم ابروم میره!!بس که اسم ایمیلم عالیه!:-)))))))))))))))))))


shaya
ساعت12:57---23 ارديبهشت 1393
مگه جادوگرم ک ورد بخونم؟

تو دلم گفتم هر وقت تو خیابون رسیدن ب ی دختر ، دهنشون کج شه بعد دوباره خوب شه..!
yasi::-))))))))))))) عالی بود مرسی!!!


shaya
ساعت21:00---22 ارديبهشت 1393
ن شوخی کردم ولی تو دلم ی چی گفتم..

میخوای ورد بخونم آبجی یاسی. . .؟!
یاسی:نه توروخدا!!دشمنم که نیستن به هرحال فامیلن! :))


shaya
ساعت20:37---21 ارديبهشت 1393
لطف داری..

جدی؟

اینقدر شرن خاله زاده هات؟!

ی ورد خوندم ایشالا عملی شه خوشحال شیم..(البته ببخشیدا..)
yasi:شایا؟؟؟جدی میگی؟؟؟جدی ورد خوندی یا شوخی کردی؟؟ O_o


atefeh
ساعت17:20---21 ارديبهشت 1393
دم از بازی حکـــــــم میزنی ... !





دم از حکــم دل میزنی





پس به زبان " قمــــــــــار " برایت میگویم !



... قمـــار زندگی را به کسی باختم که " تک " " دل " را با " خشـــت " برید





جریمه اش " یک عمر"" حســــرت" شد!





... باخت ِ زیبایی بود!





یاد گرفتم به "دل" ، "دل" نبندم!





یاد گرفتم از روی "دل" حکم نکنم!





"دل" را باید " بُــر" زد


yasi: دلم میخواد فریاد بزنم بگم : من مترسک خاطرات تو نیستم ... درست مثل دیوانه ای که اصرار دارد بگوید : من دیوانه نیستم ! راستی ! گفته بودم ؟ “من دیوانـ ـ ـه نیستم”


atefeh
ساعت17:19---21 ارديبهشت 1393
وقـتـے حـس میڪنم …







جایــے در ایــטּ ڪره ے خاڪے . .







تــو نفـس میڪشـے و مـטּ …







از هــماטּ نفـس هایتـــ ،،، نفـس میڪشم آرام مــی شوم !







تـو بــاش !!!







هـوایـتـــ ! بـویـت ! بـراے زنده مانـدنـم ڪافـــے ستـــ






yasi: بعضی وقت ها چیزی می نویسی فقط برای یک نفر،اما... دلت میگیرد وقتی یادت می افتد که هرکسـ ـ ـی ممکن است بخواند، جز آن یک نفر!!!


shaya
ساعت13:48---21 ارديبهشت 1393
دمت گرم دیگه. . .

منظورم ب خودم نی..

ولی با ۲تا مثال همه رو زدی نابود کردی ک...

هعی ، ینی دستم ب پسرخاله هات نرسه وگرنه..
yasi:شما که اقایی!! من تجربه امو گفتم!پسرخوب تاحالا ندیدم!!قربون دستت بیا بکششون یه ملت دعات میکنن!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. yasi . شنبه 20 ارديبهشت 1393 . 21:35

مطب دکتر یاسی و دوستان
ABOUT

همینیم که هستیم!اوه چه جمله ی سنگینی گفتم کمرم شکست! :|
CATEGORIES
TAGS
زیرنویس فیلم Trolls World Tour 2020
☼¶♀قاطي پاتي♀¶☼
پاتوق بچه عشقیا...
black rose
دنیای پر از محبت
♥فاطیما♥
مرگ عاشق
لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲
ERRORSMS
مينو يعني دشت بهشت...!
جیییییییییییییییییییییییغ جیغو
وبلاگ احساسی ها
عشق يعني سرسپردن با وجود
عینک ریبن
ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ
دختری شیشه ای
خدارابــــــــــــــه يادداشتــــــــــــه باش
کلبه ی مجازی مهدی
A girl of rain
نفرت0058
حرف های یه دخترامروزی
کل کل بزرگ دختر پسر سپاهان,تراختور,استقلال,پرسپولیس,...
san niea ba-love
*•.¸★★¸.دختران بد...*•.¸★★¸.
°°°•°°°°•.¸° ๛ےﮚاړ صۅړتے°•.¸¸.°°°•°°
♥♡پسری متفاوت♥♡
ALONE BOY
☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺
ALONE BOY
باما به روزباشید
رنگین کمونیا
یه دختره فضوول...:))
آوای سکوت
زندگی شیرین
علمی
سرگرمی
rgh-music دانلود آهنگهای جدید
کلبه ی خیال من(یاسی)
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که دلمون بخواد... و آدرس setareye5par.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 255
بازدید کل : 31658
تعداد مطالب : 552
تعداد نظرات : 1459
تعداد آنلاین : 1






Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کد هدایت به بالا

Pretty Buttons Pretty Buttons Pretty Buttons





target="_blank">






ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

کد متحرک کردن عنوان وب


ساعتهای زیبا و فانتزی

بزرگترين مرجع قالب وبلاگ