مطب دکتر یاسی و دوستان

داشتم با مامانم صحبت میکردم تکه ایی از صحبتامون...

من:مامان میدونستید که چشم ابیا خیلی محدودن ؟اروپا و امریکا هم اکثرن چشم سبزن ابی زیاد ندارن!

مامانم:حالا تو دوس داری چشم بچه هات چه رنگی بشن؟

من:آبی!!ولی اگه به شانس منه که میشن قهوه ایی سوخته!

مامانم:ولی اینکه ژن چشم سبز بابابزرگت به تو رسیده باشه و بچه هات چشم رنگی بشن زیاده!!

(توجه:چشم بابا بزرگم سبز بود چشم مامانم عسلی!از شانس منم چشمام قهوه ایی سوخته شده!!)

خب بگذریم داشتم میگفتم

من:حالا ژن بابابزرگ هم به من نرسید،نرسید!!مهم نیست که!من که بالاخره چشم بچه هام سبز میشن!

مامانم:چطور؟؟؟؟؟

من:چون چشم باباشون سبزه!!

مامانم:اونوقت باباشون کیه؟؟

من:آدام دیگه!

مامانم:آره آره!حتما!!!!بشین تا بیاد!

من:میااااد!!!



نظرات شما عزیزان:

مونا
ساعت15:26---18 مهر 1393
آدام چشاش آبیه هاااااا البته حق داری فک کنی چشاش سبزه چون رنگ چشماش یه جوریه که من یه مدت فک میکردم طوسیه بعدش به این نتیجه رسیدم که چشاش سبزه ولی الان فهمیدم چشاش آبیه...نیگاه کن آدام مارو به چه روزی انداخته ای بابا ما هنوز تو کف چشماشیم ولی خداییش هر رنگی که هست خیلی خوشگله....
یاسی:مونا؟!؟؟؟ادام چشماش سبزه!بابا ابی کجا رنگ چشمای ادام کجا!ادام چشماش ...اصلا مهم نیست چه رنگیه چشماش عشقه!


رها
ساعت12:19---30 خرداد 1393
سلام چطوری ؟؟؟

در چه حالی الان از ازمون میام بدک نبود خداکنه قبول شم

مال تو خوب بود؟؟؟؟؟
یاسی:اره عالی بود


رها
ساعت0:07---28 خرداد 1393
اصولا ما چش قهوه ایا عقده تو دلمون مونده خدا کنه حالا بیاد برامون یه چش ابی
.
.
.
اواو من برم درو باز کنم فک کنم یه چش رنگی اومده برم ببینم اگه پسندیدم که بیخیال اقای زمانی بااااای
یاسی:ادم باید معرفت داشته باشه چشم رنگی بهونه اس!معرفت مثه ادام!حالا دیگه معرفت ماهم چشم رنگیه دیگه چه میشه کرد!


رها
ساعت15:49---22 خرداد 1393
وااای چقد خندیدم این حرف آخری مامانت
من یه زمانی مصطفی زمانی رو در نظر داشتم
هووووووو
بچه منم چش رنگیه
yasi:پس نتیجه میگریم نسل بعدی ایرانیا همه چشم رنگی هستن! :)


مينو جوووون
ساعت19:12---21 خرداد 1393
سلاام
عخشم من امتحانام امووووم شد
تو چي؟؟؟
منم ياول ميخوااااااااااااام
yasi:واااای مینو!!ا راستی سلام!!وااای مینو!من امتحانای نهاییم تموم شدن ولی امتحانای ورودی و نمونه دولتی موندن تا 31 گیرم وااااای!!


jigily
ساعت19:57---19 خرداد 1393
گفتگوی منو مامانمم همینه با این تفاوت که بجای ادام من میگم جاستین
yasi:میاد!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. yasi . دو شنبه 19 خرداد 1393 . 17:40

مطب دکتر یاسی و دوستان
ABOUT

همینیم که هستیم!اوه چه جمله ی سنگینی گفتم کمرم شکست! :|
CATEGORIES
TAGS
زیرنویس فیلم Trolls World Tour 2020
☼¶♀قاطي پاتي♀¶☼
پاتوق بچه عشقیا...
black rose
دنیای پر از محبت
♥فاطیما♥
مرگ عاشق
لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲
ERRORSMS
مينو يعني دشت بهشت...!
جیییییییییییییییییییییییغ جیغو
وبلاگ احساسی ها
عشق يعني سرسپردن با وجود
عینک ریبن
ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ
دختری شیشه ای
خدارابــــــــــــــه يادداشتــــــــــــه باش
کلبه ی مجازی مهدی
A girl of rain
نفرت0058
حرف های یه دخترامروزی
کل کل بزرگ دختر پسر سپاهان,تراختور,استقلال,پرسپولیس,...
san niea ba-love
*•.¸★★¸.دختران بد...*•.¸★★¸.
°°°•°°°°•.¸° ๛ےﮚاړ صۅړتے°•.¸¸.°°°•°°
♥♡پسری متفاوت♥♡
ALONE BOY
☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺
ALONE BOY
باما به روزباشید
رنگین کمونیا
یه دختره فضوول...:))
آوای سکوت
زندگی شیرین
علمی
سرگرمی
rgh-music دانلود آهنگهای جدید
کلبه ی خیال من(یاسی)
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که دلمون بخواد... و آدرس setareye5par.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 244
بازدید کل : 31647
تعداد مطالب : 552
تعداد نظرات : 1459
تعداد آنلاین : 1






Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کد هدایت به بالا

Pretty Buttons Pretty Buttons Pretty Buttons





target="_blank">






ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

کد متحرک کردن عنوان وب


ساعتهای زیبا و فانتزی

بزرگترين مرجع قالب وبلاگ