مطب دکتر یاسی و دوستان

الو...صدامیرسه؟/به من چه باید برسه دیگهپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

پست مخصوص بینندگان و نویسندگان بجزخودم:

فرندز وقتی ج میدید به نظرات،از امروز به بعد

رنگ فونت جواب به نظرات:

یاسی:آبی

هاله:سبز

نوگین:قرمز

پولیکا: بنفش

چندتا فتوای جدید صادرکردم:پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

هرکی فقط برای پست های یه نویسنده ی خاص نظربگذاره لینکشو غیرفعال میکنیم!پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

(یعنی چی چراتبعیض اخه؟؟منی ک ماکارونی گیرم نیومد؟)

هرکی برای ملیک نظربذاره خفه اش میکنم!!پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

نه باباشوخی کردم ماکه بخیل نیستیم چیکارنظرات بقیه داریم!

واینکه من یه نظرسنجی گذاشتم ولی مث اینکه قالبمون گم و گورش کردهپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

اینجا میذارمش به دس پنجولتون زحمت بدین تو نظرات رای بدین دیگه!

کدوم نویسنده رو بیشتر دوس دارین؟

پولیکاپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

نوگین پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

یاسی:پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

هاله:پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/ 

درمورد لینک کردن...دوستای گلم اگه مایل به لینک کردن مابودید اول مارو بااسم"هرچی دلمون میخواد..."لینک کنیدو بعد بهمون اطلاع بدید که باچه اسمی لینکتون کنیم مرسی

سی یو سی یو 

خب دیگه دوستتون دارمپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

 

پ.ن:به من هیچ ربطی نداره که این اومده اول صفحه اون پست پایینیه پست ثابت اوله!!زبان درازی

 



نظرات شما عزیزان:

شایان
ساعت22:05---15 مهر 1392
الان به عنوان جدید وبتون دقت کردم.

اصن یاسی عنوانی که گذاشتی تو لوزالمعدهم........
یاسی:گیر کنه ایشالا از شرّت راحت شیم!!!:P


هستی
ساعت23:28---12 مهر 1392
ووووووووییییییی وبت چرا این مدلکی شده؟؟؟

کلا بهم زدییییییییییییی؟عجببببببببب.....: O
یاسی:نه بابا فقط1هفته وبم اینطور میمونه


shahram
ساعت21:39---12 مهر 1392
چه اعتماد بنفسي واقعا كه تازه ياد گرفتي وبلاگ درست كني خوشحالم راه افتادي موفق باشي
yasi:عزیزم این وبو من4ماهه زدم درضمن اون نظری هم ک گذاشتی مربوط ب پست ثابته!!


sara
ساعت21:14---11 مهر 1392
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخ

این آدام خوشتیپه ها
یاسی:ازخوش تیپ یه چیزیم اونور تره!!!


mitra
ساعت19:52---7 مهر 1392
سلام تو دنياي مجازي خيلي مهمه کجا آنلاين باشي؟؟ يه جاي سالم يه کلوپ و شبکه اجتماعي امن رو بهت پيشنهاد ميدم اين تبليغ نيست يه واقعيته(ف ي س ب وک )ممنوع شبکه اجتماعي فيس رازجاييست که دعوتت ميکنم بياي عضو بشي محلي دنج وآرام براي آنلاينهاي ايروني
با امکاناتي متفاوت بيصبرانه منتظر حضورتيم. ???فيس راز???
www.faceraz.ir


شایان
ساعت16:26---6 مهر 1392
من اپم

یالان عشق
ساعت21:11---5 مهر 1392


maryam
ساعت18:16---3 مهر 1392
سلام دوست گلم از وبت خوشم اومد اگه با تبادل لینک موافق بودی خبر بده

کیوان
ساعت19:22---2 مهر 1392
سلام اگه می خوای با کلیک صاحب درآمد واقعی بشی به این آدرس برو http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub&fer =20324

.
ساعت16:10---31 شهريور 1392
کسب درامد اینترنتی
اگه سریع عضو شی عضویت "پیشرفته " بهت میدن ،چون سایت در حال عضو گیریه
بدو بیا تو وبلاگم و توضیحاتشو بخون


maryam
ساعت19:23---30 شهريور 1392
سلام دوست عزیز از وبت خوشم اومد اگه با تبادل لینک موافق بودی خبر بده

zohreh
ساعت23:25---26 شهريور 1392


بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش





ببخشید اما من کاره ای نبودم


بخدا یکی اینو به من داد
یاسی:عزیزم من اینو ده بار دیدم ولی به کسی نگفتم،چون حضرت زینب کمکشون بخاطر این نیست که این کارو به20نفربگن....درضمن اگرهم درست باشه حضرت زینب(س)اینو به اون دختر گفت و نگفت که هرکی اینو خوند بازم ب بقیه بدش


شایان
ساعت21:39---25 شهريور 1392
من که تا حالا گریه نکردم اگه مامان بزرگم فوت کنه تا یه ماه از خونه بیرون نمیام.البته خب هرکی یه اخلاقی داره.همه کی مث هم نیستن.
یاسی:اووووف پس هیچوقت غم کسیو نبینی


ashkan
ساعت0:17---25 شهريور 1392
اخیش یه چند روزی پرهام نیس راحتم از دستش خدا کنه هرگز نتش وصل نشه

یاسمن اون قضیه چی شد اخرش پیشمون میمونی یا میری



راستی یاسیمن بازم کدو 9797

خخخخخخ







لوکس بلاگ امروز تو رو به طور کامل ضایع نمود

بعلـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــه
یاسی:نه باو هستم،از این کدا به من ده تاخورده،باید از اونایی که همش ی عدده بهت بخوره...الان منظورت از یاسیمن چیه؟؟من اسمم یاسمن هست یا یاسی


amir
ساعت13:16---24 شهريور 1392
منابع و جزوه های سنجش تکمیلی آزمون کارشناسی ارشد 93 و دکتری 93 با 15 درصد تخفیف
phd.unimarket.ir


صادق لیدر
ساعت13:41---23 شهريور 1392
بهترین نویسنده یاسمنه.به من سر بزنید.منم سر می زنم.
یاسی:مرسی صادق جان،حتماً


parham
ساعت19:31---22 شهريور 1392
من قسم میخورم که زن جاستین بیبر شم













































خوب دیگه قسم خوردی حال یا باید خودتو بکشی و یا باید بری و زن اون قضمیت شی

کدومو انتخاب میکنی
یاسی:الان دوستم(ایدا)اینوخوند،ازطرفدارای جاس هم هست،یه همچین ادم انتی ضایعی هستم من بعله:-)


محمد
ساعت16:02---22 شهريور 1392
سلام یاسمن جان کم پیدا شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا وب نمیایید؟
یاسی:سرمیزنم ولی نظرنمیذارم مرسی ک سرزدی الان میام


yaser
ساعت0:57---21 شهريور 1392
سلام وق بخیر وبلاگ زیبایی داری امیدوارم همیشه موفق باشید لطفا منو با عنوان :بهترینها کلیک کنید"لینکم کنید بعد تشریف بیارید وبلاگم لینک خودتونو ثبت کنید. مرسی


یاسی:زبان وبتون یه جوریه نمیشه نظرگذاشت sorry


parham
ساعت13:26---20 شهريور 1392
من کلتونو از جا در میارم ااخرش کای کردین که نمیخواد بره من میدونم باشما بزور مخشو زدم وبو ازش قاپیدم
یاسی: ؟؟؟؟


parham
ساعت20:43---19 شهريور 1392
نگین مراقب حرف زدن این رفیقت شایان باش
در ضمن وب اشکانم تعطیل نشده خودم پشتشم از فردا پس فردا مطلب میزارم
خواستین سر بزنین
من یا اشکان چه فرقی میکنه


hale
ساعت16:44---19 شهريور 1392


فاطی خانووم
ساعت15:59---19 شهريور 1392
یاسی تو رو خدا
خودتم که میدونی بیشتر این پستا رو تو گذاشتی چرا فک میکنی ب اسم نگین تموم شده
یاسی گلی من کسی بت حرفی زده عزیزم که ناراحت شدی ؟ بگو من دعواش میکنم خب
یاسی داری سکتم میدی به خدا من خیلی دوست دارم


فاطی خانووم
ساعت15:41---19 شهريور 1392
یاسی تو هم بد تر از من زدی باش دعوا کردی
هیچی کی آپ میکنی ؟


فاطی خانووم
ساعت15:30---19 شهريور 1392
سلام یاسی منم فاطی
نمیدونم اشکان یهویی زد وبشو تعطیل کرد خیلی ناراحته فک کنم
خب تخصیر خودشه کاراش قشنگ نبود ولی یاسی میشه تو بری ازش خواهش کنی که نره ؟


پسرک بارانی
ساعت14:47---19 شهريور 1392


ali
ساعت17:50---17 شهريور 1392
سام سلیک.چجورید؟تبادلیدمتون.بای فعلا

شایان
ساعت12:51---17 شهريور 1392
تو رو خدا برید تو وب فاطی ببینید چه ادم بی شخصیتیه این اشکان.فقط به خاطر شما جوابشو نمیدم.
یاسی:اره شایان دیدم،مرسی که چیزی نمیگی


حــــــرف هـــای یه دختر امروزی
ساعت22:18---14 شهريور 1392
یاسی نظرات توهم بالاست که اجی ایش نبینم ناراحتیتو عزیزمی
یاسی:عشقی نفس :-)


mahdi
ساعت20:46---14 شهريور 1392
ممنون که سر زدی
پاسخ:خارش :دی


شایان
ساعت10:01---14 شهريور 1392
چشم.حتما.به خاطر شما هم شده دیگه کاری باهاش ندارم.راستی فک کرده اصلیتش کرده کردی هم بلد نیس خیلی قویه.نمیدونه من خودم کردم تو کردا هم بزرگ شدم تو خونه هم کردی حرف میزنم.باور کن اولا فک میکردم دختره.خخخ.هرچی هم الان میگه حرف اضافیه مفته.اخه اگه تو زور داشتی تو مدرسه بهت نمیگفتن نانا جون.یکی نیس این چیزا رو بهش بگه اخه.
یاسی:شایان بسه دیگه!!گفتم اشتی کنید همین!!دیگه ادامه اش نده!


اشکان
ساعت9:13---14 شهريور 1392
ها چیکارم داری راستی چت باکست فیلتره خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

به خدا راس میگم ازاون وقتی که خرابش کردم فیلتر شده البته ازاون وقتی که برای بار دوم خرابش کردم
یاسی:مرض داری مگه؟؟؟/گفتم اون پست دعوادعوا سرکله مربارو بخون


اشکان
ساعت22:49---12 شهريور 1392
جنبه شوخی چیه فقط تو بهم گفتی بی سواد چون قبلا چند بار بهم گفتی و بهت گفتم به دلیل سریع تایپ کردنمه یکم بهم برخورد

وگرنه من تو رو خیلی دوس دارم خیلی قد یه دنیای دوست دارم یاسی جونم چرا باید باهات قهر کنم تو که کاری نکردی همه بهم توهین میکنن و من چیزی نمیگم تو که جای خود داری عزیزم
یاسی:فکرکردم میدونی دارم باهات شوخی میکنم،باشه پس دیگه بهت نمیگم بی سواد ...خوبه؟


اشکین
ساعت13:51---12 شهريور 1392
چرا همه چیو بر ضدم میکنی یاسی منو تو رو دوس دارم جای خواهرمی اما نمیدونم چرا باهام اینجوری حرف میزنین مگه من چه گناهی کردم تو رو خدا یه نگا به پیامایی که انداختی بکن
یاسی:الان من بیشترسوتی میدم یاتو؟پیامایی که انداختی بکن؟/منظورت این بود که یه نگاهی به پیامایی که دادی بنداز؟؟داداشم توکه جنبه ی شوخی نداری برو دوستایی پیداکن که مث خودت باشن!


حــــــرف هـــای یه دختر امروزی
ساعت15:56---11 شهريور 1392
اپــــــــــــــم
yasi:اومدممم


حــــــرف هـــای یه دختر امروزی
ساعت13:51---11 شهريور 1392
لینک شدی
یاسی:مرسی عزیزم


حــــــرف هـــای یه دختر امروزی
ساعت13:42---11 شهريور 1392
سیلام وبلاگتون خیلی خوشمله میسی که بهم سرزدید بافتخارلینک شدین

saeed
ساعت11:58---11 شهريور 1392
ستاره 5 پر نماد کابالاست
یاسی:موافق نیستم،یعنی این همه بچه های کوچیک ستاره میکشن توی دفتراشون،دارن نماد کابالا رو میکشن؟؟امکان نداره1


saeed
ساعت11:42---11 شهريور 1392
ستاره 5 پر نماد شیطان هس.به هر حال ولش.مر30 که لینک کردی منم لینکت میکنم راستی فرقه اصلی شیطان پرستا یهودیا و کابالا ها هستن که در اسراییل هستن عزیز دلم فقط بعضی از خاخام ها هستن که شیطان پرست نیستن

saeed
ساعت11:12---11 شهريور 1392
سلام خوبی؟وبت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی ونظر بدی راستی لینکم کنی.راستی چرا سایتتو ستاره 5 پر گذاشتی؟
yasi:چون علامت گروهمونه،چشم سرهم میزنم مرسی که سرزدی


amir
ساعت1:15---5 شهريور 1392
نگین بزن قدش...

پرسپولیس برای همیشه...
یاسی:ایول امیر....


اشکان
ساعت14:20---4 شهريور 1392
در ضمن اونتوری که فکر میکنی دراز و بی قواره نیستم














نین پیداش نیس اگه میخوای من کمکت میکنم البته من از نگین بدترم ایده دارین بدین واستون ترول بسازم بزارینش توی وبتون تا همینجاش رو میتونم و دیگر بس


















yasi:یعنی دراز و بدقواره هستی ولی نه اونطور که من فکرمیکنم؟؟خخخ نه شوخی کردم به دل نگیر من خودم برنامه ی ترول سازی دارم ولی ایده ایی ندارم!!مرسی بابت پیشنهادت:)
yasi:اشکان برادرم خب مگه مجبوری تندتایپ کنی؟؟اونطوری رو با ط مینویسن!!


اشکان
ساعت17:24---2 شهريور 1392
یاسی 2 تا ترول ساختم میخوام نظرتو راجع به اونا بدونم

http://upload7.ir/viewer.php?file=45903475021168902710.p ng



http://upload7.ir/images/45903475021168902710.png







اینم دومیش

http://upload7.ir/viewer.php?file=95595013133383678347.p ng







http://upload7.ir/images/95595013133383678347.png






yasi:اشکان الان نتم پوکیده درحدلالیگا!!ده بار رفرش کردم تاتونستم به نظراتت جواب بدم!! وقتی اینترنتم درست شدمیرم میبینمشون!


اشکین
ساعت17:16---2 شهريور 1392
هرگز یک ایرانیرا با جاستین بپیوند نزنید زیرا اگر شما کرم و جاستین را خاری تصور کنیم کودک شما سیم خاردار خواهد شد خدا بد نده

این جمله رو نانا جون اعظمک بهم اموخت
yasi:اشکان؟؟بعدمیگه مسخره نکن!!خب اپدیت باش پسر!! ناناجون اعظمک؟؟اشکان توباز قرصاتونخوردی؟؟:-) شوخی کردم ناراحت نشو


اشکین
ساعت17:15---2 شهريور 1392
کفاصت من کی گفتم شبیهه جاستینم اندامن و مدل موی پارسالم شبیه جاستین بود یا علی واسه من حرف درست نکنین من از این بدم میاد اه:- ((
یاسی: :-)))))) باوشه باوشه تو هیچ نسبتی بااون هویج نداری!!!


اشکان
ساعت14:07---31 مرداد 1392
داداش داری؟ چند سالشه؟



باو تو هم گیر دادی ها اسمم اشکانه بچه ها صدام میکنن اشکین ؛ اشی مشی ؛ شمشک



البته توی بازی های انلاین و توی گیم نت و اینا لقب nana joooonیا N4N4.!.L0V3.U

هستش که اونجا هم همه نانا صدام میکنن نخندی ها یکم شبیه دخترام کوفت چرا میخندی من که نخواستم اینجوری باشم خدا خواسته
یاسی:نانا؟؟واااای خدا پوووکیدم ازخنده!!! اره داداش دارم11سالش هم هست، اونم شبیه دختراس ولی تن صداش نه قیافش!!نانا!!پس برای همین میگفتی شبیه جاستینی؟؟؟؟خخخخ


اشکان
ساعت21:18---30 مرداد 1392
میمیره ؟

بهش زن نمیدن؟

این که چیزیش نشده من بدبخت که صاف رفتم وسط تریک و بیهوش شدمو چی میگی



این حالش خوبه داره بازی در میاره

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ اما خدا به روزتون نیاره خیلی درد داره یه درد عجیبی داره ادمو بی حال میکنه خخخخخخ


yasi:والا منکه پسرنیستم ولی ی باربرای داداشم پیش اومد،بدبخت از فرط درد گریه اش گرفته بود نمیتونست نفس بکشه:))


اشکان
ساعت13:35---30 مرداد 1392
نگین جون چرا بهت بر میخوره ما هم سنیم منظورم بچه نیس یعنی توی شیطونی به پای من نمیرسی

اه ذات خودتو بههم نشون دادی

چقدر بدجنسی کلا دخملا خیلی بدجنسن و پسملا معصوم هستن انصافا قبول داری؟



من برم یکم ترول بسازم تا غروب
یاسی:اشکان تو نگینو ندیدی خیلی شیطونه،بعدشم نگین میگه:نه اصلا قبول ندارم!!


NeGin
ساعت11:40---30 مرداد 1392
الان دقیقامنظورت ازاینکه من بچه ام چیه؟!!!!
yasi:من کِی گفتم بچه ایی؟؟


اشکین
ساعت21:56---29 مرداد 1392
نگین هنوز بچس من بدبخت امسال معدلم نوزدهو 33 صدم شد یادم رفت کارعملی حرفه رو ببرم انقدر امسال اذیتشون کرده بودم بهه پای دبیرمون افتادم نبخشید حرفمو از 20 اورد 14 خخخخخ



اوووووووه نزدیک 20 باری میشه امسال افتادم دفتر به خواطر گیر اوردن معلم خداروشکر کهه همین امسال و باهاشون بودم وگرنه هیچی امسال میرم نظری راحت میشم



اما بی ادب نبودم شاید معلمو و اذیت میکردم اما احترامشونم داشتم واسه همین معلما دوسم داشتن

راستی شما هم مدرسه میرین؟
یاسی:پ ن پ میریم مهدکودک گل لاله!!اتفاقا منم امسال کارعملی حرفه نبردم معلمه گفت من نمره اتو نمیدمو فلان و اینا ولی اخرش نمره اموداد!!بااینکه خیلی عنق بوووود!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. yasi . سه شنبه 15 مرداد 1387 . 13:14

مطب دکتر یاسی و دوستان
ABOUT

همینیم که هستیم!اوه چه جمله ی سنگینی گفتم کمرم شکست! :|
CATEGORIES
TAGS
زیرنویس فیلم Trolls World Tour 2020
☼¶♀قاطي پاتي♀¶☼
پاتوق بچه عشقیا...
black rose
دنیای پر از محبت
♥فاطیما♥
مرگ عاشق
لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲
ERRORSMS
مينو يعني دشت بهشت...!
جیییییییییییییییییییییییغ جیغو
وبلاگ احساسی ها
عشق يعني سرسپردن با وجود
عینک ریبن
ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ
دختری شیشه ای
خدارابــــــــــــــه يادداشتــــــــــــه باش
کلبه ی مجازی مهدی
A girl of rain
نفرت0058
حرف های یه دخترامروزی
کل کل بزرگ دختر پسر سپاهان,تراختور,استقلال,پرسپولیس,...
san niea ba-love
*•.¸★★¸.دختران بد...*•.¸★★¸.
°°°•°°°°•.¸° ๛ےﮚاړ صۅړتے°•.¸¸.°°°•°°
♥♡پسری متفاوت♥♡
ALONE BOY
☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺
ALONE BOY
باما به روزباشید
رنگین کمونیا
یه دختره فضوول...:))
آوای سکوت
زندگی شیرین
علمی
سرگرمی
rgh-music دانلود آهنگهای جدید
کلبه ی خیال من(یاسی)
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که دلمون بخواد... و آدرس setareye5par.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 230
بازدید کل : 31633
تعداد مطالب : 552
تعداد نظرات : 1459
تعداد آنلاین : 1






Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کد هدایت به بالا

Pretty Buttons Pretty Buttons Pretty Buttons





target="_blank">






ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

کد متحرک کردن عنوان وب


ساعتهای زیبا و فانتزی

بزرگترين مرجع قالب وبلاگ