مطب دکتر یاسی و دوستان

اخی بدبخت!!

خاااااک برسرت فکرکردی من هم ازاوناشم؟؟یکی بیادایناروجمع کنه

فوتبال دخترا...مدرکش هست دیگه نمیتونم انکارکنم!!

 خوشمان آمد!!



نظرات شما عزیزان:

فاطی خانووم
ساعت9:55---26 مرداد 1392
یاسی من فکر بد نکردم بوخودا
یاسی:توهم مث خودم دخترخوبی هستی:)))


شایان
ساعت21:33---22 مرداد 1392
وای کوچولوو اخی تو بقیه ی جاها همین طوری میزننت اوخییییییییییی گفتم چرا اینقد عقده ای هستی با هم جنگ داری نمی دونستم اینطوری حالتو میگیرن.پس مشکل روانی داری. کچل هم که هستی دیگه قوز بالای قوز.خب دیگه بای بای کچل جون ارزش وقت من بیشتر از این که وقتمو با یه روانی سر کنم و باحاش جر و بحث

کنم و وقتمو با نظرای بیخودی هدر بدم.

بای بای انشاا... مشکلاتتم حل میشه.


یاسی:خخخخ یکی بیاد شایانو از روزمین جمع کنه!!فکرکردی همه مث خودت کچلن؟؟منکه میدونم دخترا از 10000کیلومتری توهم ردنمیشن!!من نیازی به اون پیشنهادای توندارم چون خودم یه خوبشودارم توبرو اونارو برای خودت امتحان کن که شاید ننه اقدس بیاد بگیرت!!:))


شایان
ساعت20:07---21 مرداد 1392


شایان
ساعت20:05---21 مرداد 1392
اه...اه...
یاسی:این چه وضعشه چشماتو درویش کن...!!:))


تنهادر رختکن خاطرات
ساعت19:32---21 مرداد 1392
نمیخوام بگی دروغ میگی.http://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(3).gifو
پاسخ:دروغم چیه!!O_o


عرفان هفت
ساعت18:59---21 مرداد 1392
ایول چه باحال بود
یاسی:عرفان؟؟همه رو ول کردی چسبیدی به اون پست؟؟O_o


عرفان هفت
ساعت18:58---21 مرداد 1392
شما رو به بازدید از وبلاگ مارشال دعوت میکنم با عکس ها و مطالب سرگرم کننده در خدمت شما هستیم. کافیه فقط یک بار وب ما رو امتحان کنید خیلی ممنون دوست عزیز.

ehsan
ساعت15:46---21 مرداد 1392
اپم
یاسی:اومدممممممم


ehsan
ساعت13:46---21 مرداد 1392
مرسی قشنگ بود
یاسی:ای بابا خجالت بکشید این همه پست گذاشتم همه اشون گیردادن ب این پست منکراتی!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. yasi . یک شنبه 20 مرداد 1392 . 20:54

مطب دکتر یاسی و دوستان
ABOUT

همینیم که هستیم!اوه چه جمله ی سنگینی گفتم کمرم شکست! :|
CATEGORIES
TAGS
زیرنویس فیلم Trolls World Tour 2020
☼¶♀قاطي پاتي♀¶☼
پاتوق بچه عشقیا...
black rose
دنیای پر از محبت
♥فاطیما♥
مرگ عاشق
لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲
ERRORSMS
مينو يعني دشت بهشت...!
جیییییییییییییییییییییییغ جیغو
وبلاگ احساسی ها
عشق يعني سرسپردن با وجود
عینک ریبن
ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ
دختری شیشه ای
خدارابــــــــــــــه يادداشتــــــــــــه باش
کلبه ی مجازی مهدی
A girl of rain
نفرت0058
حرف های یه دخترامروزی
کل کل بزرگ دختر پسر سپاهان,تراختور,استقلال,پرسپولیس,...
san niea ba-love
*•.¸★★¸.دختران بد...*•.¸★★¸.
°°°•°°°°•.¸° ๛ےﮚاړ صۅړتے°•.¸¸.°°°•°°
♥♡پسری متفاوت♥♡
ALONE BOY
☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺
ALONE BOY
باما به روزباشید
رنگین کمونیا
یه دختره فضوول...:))
آوای سکوت
زندگی شیرین
علمی
سرگرمی
rgh-music دانلود آهنگهای جدید
کلبه ی خیال من(یاسی)
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که دلمون بخواد... و آدرس setareye5par.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 246
بازدید کل : 31649
تعداد مطالب : 552
تعداد نظرات : 1459
تعداد آنلاین : 1






Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کد هدایت به بالا

Pretty Buttons Pretty Buttons Pretty Buttons





target="_blank">






ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

کد متحرک کردن عنوان وب


ساعتهای زیبا و فانتزی

بزرگترين مرجع قالب وبلاگ