مطب دکتر یاسی و دوستان

رفتم تو ی یه سایتی که وقتی اسم خودت و همسرتومیزنی نشون میده بچه اینده اتون چ شکلی میشه:

بچه ی منو یه بنده خدایی:چقدرنازه فداش شمممم!

بچه ی ملیکاو همون بنده ی خدا:

بچه ی نگین و امیرحسین:

بچه ی هاله و امیرحسین(یه امیرحسین دیگه):

بچه ی ایدا و جاستین:

بچه ی ایدا و بازم همون بنده خدا:

بچه ی من و ادام:

اخی!1دیدید بچه من و بنده خدااز همه اشون نازتربود؟؟اینم ادرس سایته:http://watbaby.com/en/?v



نظرات شما عزیزان:

shahla
ساعت0:56---25 مرداد 1392
اخی خیلی حال داد اسم و با هر پسر که بگی امتحان کردم ببینم بچه ام با کدوم قشنگتره
یاسی: :)))) به پای بچه ی خوشمل من که نمیرسن


ehsan
ساعت14:31---23 مرداد 1392
upamm
یاسی:اومدممممم!!


شایان
ساعت14:40---22 مرداد 1392
این گرتیه منظورم اخریسه خودتی؟؟؟نمی دونستم معتادم هستی تاس جون.
یاسی:هه یه نگاه ب حرف زدن خودت بعد به حرف زدن من بنداز،میفهمی کی معتاده!!شایان مصرفت چقدره؟؟خیلی منگی اخه !!خخخخخ :))
وای خدامردم ازخنده!!خوبه نوشتم بچه ی منو ادام نگفتم خودم!!ببین از من به تو نصیحت حتما پیش همون چشم پزشک اشناتون بروو!!خخخ:)))


ehsan
ساعت11:25---22 مرداد 1392
مرسی جالب بود

NeGin
ساعت1:29---22 مرداد 1392
ماشالا بچمون مثل دوتامون خوشمله!!!
yasi:به پای بچه ی من و اون بنده خدا که نمیرسه:P


تنهادر رختکن خاطرات
ساعت19:30---21 مرداد 1392
چه نی نی یااای نازیhttp://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(5).gif
یاسی:اره مخصوصااون نی نی من و بنده خدا!:))


melika
ساعت16:57---21 مرداد 1392
من از بچه دار شدن به شدت متنفرمم در ضمن بنده خدا کیه؟نیوشا؟
yasi:خاک توسرت کنن خب از بس بی سلیقه ایی عنق!!اه نیوشاس تو دیگه 3نکن!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. yasi . دو شنبه 21 مرداد 1392 . 16:21

مطب دکتر یاسی و دوستان
ABOUT

همینیم که هستیم!اوه چه جمله ی سنگینی گفتم کمرم شکست! :|
CATEGORIES
TAGS
زیرنویس فیلم Trolls World Tour 2020
☼¶♀قاطي پاتي♀¶☼
پاتوق بچه عشقیا...
black rose
دنیای پر از محبت
♥فاطیما♥
مرگ عاشق
لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲
ERRORSMS
مينو يعني دشت بهشت...!
جیییییییییییییییییییییییغ جیغو
وبلاگ احساسی ها
عشق يعني سرسپردن با وجود
عینک ریبن
ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ
دختری شیشه ای
خدارابــــــــــــــه يادداشتــــــــــــه باش
کلبه ی مجازی مهدی
A girl of rain
نفرت0058
حرف های یه دخترامروزی
کل کل بزرگ دختر پسر سپاهان,تراختور,استقلال,پرسپولیس,...
san niea ba-love
*•.¸★★¸.دختران بد...*•.¸★★¸.
°°°•°°°°•.¸° ๛ےﮚاړ صۅړتے°•.¸¸.°°°•°°
♥♡پسری متفاوت♥♡
ALONE BOY
☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺
ALONE BOY
باما به روزباشید
رنگین کمونیا
یه دختره فضوول...:))
آوای سکوت
زندگی شیرین
علمی
سرگرمی
rgh-music دانلود آهنگهای جدید
کلبه ی خیال من(یاسی)
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که دلمون بخواد... و آدرس setareye5par.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 252
بازدید کل : 31655
تعداد مطالب : 552
تعداد نظرات : 1459
تعداد آنلاین : 1






Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کد هدایت به بالا

Pretty Buttons Pretty Buttons Pretty Buttons





target="_blank">






ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

کد متحرک کردن عنوان وب


ساعتهای زیبا و فانتزی

بزرگترين مرجع قالب وبلاگ